Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

overvurderte og undrevurderte spill.


  • Missing Avatar
  • HHH
Overvurdert

Gears of War er forferdelig overvurdert. Det eneste jeg likte med dette spillet var grafikken. Jeg datt av historien en halvtime ut i spillet, hovedpersonene er brautende muskelbunter med lavere IQ enn skonummer (billedlig talt), og hele greia er over på 5-6 timer. Vipper mellom 7 og 8 i min bok.

GTA IV Ikke noe dårlig spill, men det har sine småfeil. Spillet blir ganske repetivt etter hvert, radiokanalene er tamme i forhold til SA, og onlinedelen er litt så-som-så. Ikke at jeg ikke liker spilllet, men det er en smule oppskrytt. Ville gitt det 8 eller 9.


Undervurdert

Crackdown er vanvittig gøy. Okei, skuddutvekslingene er ikke så allverdens varierte og spillet har en ikke-eksisterende historie, men det er så jævlig gøy å hoppe fra hustak til hustak mens man lemper granater i øst og vest at det overskygger alt.

GRAW2 er et av de beste taktiske skytespillene jeg noen gang har spilt. Super enspillerdel, enda bedre multiplayer.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Overvurdert

Tomb Raider Legend. Vet ikke om det ble godt mottat av fansen, men kritikerne likte det. Jeg er uenig.
Dårlig gameplay og irriterende bosser.

Undervurdert

Team Fortress 2. Fantastisk onlinemoro!
  • 0
Uncharted spillene mener jeg er overvurdert. Jeg skjønner at de action film-sekvensene som man spiller kan gjøre at man vurderer spillene høyere, ettersom man føler at underholdningsverdien er så god. Men man må ikke glemme at det er spill dette er snakk om, og da vil man gjerne kunne ha et godt gameplay. Jeg mener at Uncharted spillene har et middelmådig gameplay og ofte middelmådig historie, men at action-sekvensene kan gi spillene et løft. Jeg vil allikevel si at spillene for det meste er middelmådige/gode og ikke mesterverk slik jeg ser mange fans og presse omtale dem som.

Jeg tror mange vil at spillene skal være mesterverk, nettopp fordi at spillene ser så bra ut og fordi at mange ønsker å være en eventyrer liknende Indiane Jones.
  • 0
Bioshock Infinites gameplay er alt for overvurdert mener jeg. Gameplayet er helt ok, og jeg føler jeg har spilt det før, men ellers er det et supert spill med tanke på historie og den nydelige grafikken!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Overvurdert: Tekken, Fifa. Sikkert mer spillsmaken min, men ser ikke at slike spill er verdt full pris, kkøpte Tekken Tag Tournment 2 for Wii U, og har bare spilt det ca. 1 time.
Undervurdert: Nintendo Land, dette får ikke skryt nok!
  • 0
Overvurdert: Assassins Creed II
Ja, det er et bra spill. Men ikke så bra som alle skal ha det til, og hvertfall ikke det beste i serien som er assassins creed 4, etter min mening. There, I said it!! Ac2 er overvurdert til skyene!


Undervurdert: Diablo III
Likt av kritikere, hatet av fansen.
Dette er personlig mitt første Diablo å jeg elsker det og Reaper of Souls!!
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Undervurdert: Diablo III


Tror vi burde få inn en definisjon på undervurdert her. Hvordan kan noen påstå at et spill som har solgt 15 mill.++ eksemplarer er undervurdert?
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Likt av kritikere, hatet av fansen.


Fansen hater ikke Diablo III, det er bare enkelte som mener det aldri har nådd opp på nivå med Diablo II.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
ShananaFarCry


Må være en kandidat til tidenes nick på GR.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hmm jeg synes Skylanders serien er et ganske overvurdert spill. dem tjener jo inn en hau med penger. Og hva bruker dem det til? jo bare mer og mer fortsettelser og etterligninger.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Undervurdert: Ghost Trick til DS, flott spill fra skaperen av Ace Attorney.
Gitaroo Man til PS2 (og PSP-port), elsker dette spillet. Artig rytmespill med masse bra og variert musikk!
Take off every zig, for great justice
  • 0
Clash of clans er undervurdert det er en hau med folk som sier det er dårlig før dem har prøvd det.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Overvurdert:

Tomb Raider (forsovet inkludert Definitive Edition)

Assassins Creed II - er helt enig, Finalfantasyfrelst. Jeg tar det gjerne et hakk lengre og sier at hele serien er svært overvurdert.

Undervurdert:

Silent Hill Homecoming og Downpour - de er ikke så bra, men de er i hvert fall ikke elendige.

Demon's Souls - fordi en del folk som liker Dark Souls for en eller annen grunn ikke er interessert i det fordi de tror det er gammelt. Det burde være en plikt å også spille starten på en så fantastisk serie!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!