Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva gjør du når du spiller?


Spiser sjelden når jeg spiller. Er for det meste i dyp konsentrasjon om det som skjer på skjermen. Den eneste aktiviteten jeg har utenom å spille når jeg spiller.... er å slå 360 kontrollen ned på kneet/låret slik at den detter ut( dette er såklart under raseriutbrudd). Er en merkelig følelse ved å gjøre det, og greier å roe meg ned ganske raskt da....ehe....yadda...
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Spiser sjelden når jeg spiller. Er for det meste i dyp konsentrasjon om det som skjer på skjermen. Den eneste aktiviteten jeg har utenom å spille når jeg spiller.... er å slå 360 kontrollen ned på kneet/låret slik at den detter ut( dette er såklart under raseriutbrudd). Er en merkelig følelse ved å gjøre det, og greier å roe meg ned ganske raskt da....ehe....yadda...
Hehe, veldig lett for å bli sint jeg og ja
~Flasher~
  • 0
Trykker på knapper
Neida,,,,Jo forsovet men klementiner, sjokomelk og frisk luft fra et opent hvindu er digg.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
vann, brus, kanskje noe godteri også hvis jeg har er også en av de som banner høylytt
  • 0
Bare meg og høretelefonene... 1 meter fra tv'n
(nå kan du forestille deg hvor smalt rommet mitt er)

Sier ingenting... stenger frustrasjonen inne i et rom i hodet og går inn i en dyp konsentrasjon som ikke blir avbrutt mer enn hvert 10 minutt av diverse søsken
  • 0
Pleier som regel å drikke noe, som regel farris i uka og brus i helga. Også banner jeg da seff når jeg dør. Men værst var det i wow når den bitte lille latencyen ødela alt hele tia. Har en liten bulk i bordet etter de gangene ja

Blir ikke så sur når det er andre type spill men så har jeg ikke skaffa live enda så det kan jo endre seg når jeg kommer online

Ellers så tar jeg meg noen ganger en pizza mens jeg spiller, men det var vel mest når jeg spilte wow.

Åja også ligger jeg noen ganger i senga hvis det er pc-spill det går i
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Noen ganger steiker jeg en Risturante til spillinga. Beste pizzaen EVER.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Jeg spiser frokostblanding noen ganger
Hører aldri på musikk når jeg spiller, for jeg må høre på lydene fra spillet
Jeg gjør sjelden noe annet enn å konsentrere meg!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hmm, vet ikke helt hva jeg gjør. Kanskje jeg drikker noe, eller en røyk...
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Siterer mrcookiepants:
Hmm, vet ikke helt hva jeg gjør. Kanskje jeg drikker noe, eller en røyk...


Drikke hva da? Karsk?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
spørs hva sjanger det er...foreksempel oblivion, da kan jeg sitte å gomle i meg potetgull å brus (varier egentlig veldig ) men på sånne spill som god of war, da har jeg bare ikke tid til å spise noe, da er det full kutting hele tiden
  • 0
Siterer TommyK:
Bare meg og høretelefonene... 1 meter fra tv'n
(nå kan du forestille deg hvor smalt rommet mitt er)

Sier ingenting... stenger frustrasjonen inne i et rom i hodet og går inn i en dyp konsentrasjon som ikke blir avbrutt mer enn hvert 10 minutt av diverse søsken
Hehe, mindre søsken er sikkert veldig plagsomme til tider. Jeg har ikke mindre søsken jeg. (Heldigvis )

Lagt til 2007-11-08 15:40:
Mye intressant her Hehe

Bare fortsett og skrive folkens
~Flasher~
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer mrcookiepants:Hmm, vet ikke helt hva jeg gjør. Kanskje jeg drikker noe, eller en røyk...



Drikke hva da? Karsk?

Nei, plumbo. Alle u må pøve det, det er sjikkilig gåt asså .
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Siterer modarn:
Citerer TommyK:Bare meg og høretelefonene... 1 meter fra tv'n
(nå kan du forestille deg hvor smalt rommet mitt er)

Sier ingenting... stenger frustrasjonen inne i et rom i hodet og går inn i en dyp konsentrasjon som ikke blir avbrutt mer enn hvert 10 minutt av diverse søsken Hehe, mindre søsken er sikkert veldig plagsomme til tider. Jeg har ikke mindre søsken jeg. (Heldigvis )

Lagt til 2007-11-08 15:40:
Mye intressant her Hehe

Bare fortsett og skrive folkens


har en mindre eldre bror jeg da.

12 minutter mindre
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
som regel spiller jeg bare på lørdager hender det jeg spiser lørdagsgodt samtidig(egentlig ganske ofte )

men er det rolige spill, f.eks. Medieval Campaign så kan jeg spise mer omfattende saker, er vel egentlig alt jeg gjør nå jeg spiller.

er visst spising og drikking som er "inn" å gjøre når man spiller!
Det å telle pixler er visst ut
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Snakker med meg selv, tar meg en øl og røyk.

Går mest i ''Håhå'' når jeg snakker med meg selv, og ''Ja. fy faen. hah''
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Hva gjør du når du spiller, spiller selsagt? ellers har jeg jo ikke spilt.
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Sitter å spiser nudler og drikker Kaffe! så sitter jeg sånn som dette : OWND N00B!! OMG SÅ OWND!!....men er de sånne spill som Strategi WC3 foreksempel....Da er jeg ganske stille å sier kommandoer til teamet mitt...med mindre jeg sitter alene Eller Black and White2 så sitter jeg å ler bare HAHA SUCKERS!! ....grunnen er at som sagt...drikker Kaffe

Lagt til 2007-11-08 19:37:
Ellers så roper jeg FAEN eller noe annet bare ROPER!! ......jeg har hybel så de går bra! ....når jeg laner så blir de sann med folka jeg laner med
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
jeg slår madrassen så hardt jeg kan og banner når jeg blir snipet på xbox live (halo3 ) xD
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg er alt for flink til og få frustrasjons problemer
  • 0
Siterer vpvmeizter:
Jeg er alt for flink til og få frustrasjons problemer


Believe me, jeg og.. Blir til tider helt jævlig frustrert. Husker de secret banene på SMS, ble alltid så inni helvettes frustrert at jeg ikke orka lenger.
  • 0
sitter å koser meg med spillet, mens jeg kanskje drikker et eller annet Digg xD
Game in your Heart <3 xD
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Det jeg gjør når jeg spiller:
JEg prater,,, Spiser sjelden... men prater...
Chillbill
  • 0
Når jeg og noen venner laner på skolen, og jeg bliur eid, ropen jeg ut av frustrasjon sån at alle hører det
Be one with the lagg.
  • 0
Siterer JOOP:
Det jeg gjør når jeg spiller:
JEg prater,,, Spiser sjelden... men prater...




da trenger jeg ikke si noe da...

/signed

prater som en gal, ikke sant joop?
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!