Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Anthem ~ Offisiell tråd ~


Mente det var på tide at Anthem fikk seg en egen tråd da det var helt klart det mest "freshe" på E3 2017 etter min mening

Anthem er 3rd-person skytespill der man hovedpersonen er en såkalt Freelancer. Freelancere beskytter byene der vanlige folk holder til, til dette formålet anvender de exodrakter kalt Javelin.
Utenom dette vet vi eller lite om historiedelen til spillet.

Når det gjelder gameplay minner det foreløpig veldig om spill som Destiny. Anthem har et lootsystem hvor ikke bare våpen vil gjøre en forskjell men de ulike Javelins vil ha ulike spesialiteter. Utfra traileren ser det også ut som man kan spille coop med opp til 4 andre.

https://www.youtube.com/watch?v=DGjbZUD7_-k

Selv syntes jeg traileren så veldig lovende ut men er noe skeptisk til alle parallellene til Destiny. Først og fremst ser spillet rimelig lekkert ut, men det store kartet og mobiliteten til Freelancerene virker som det kan by på interessant gameplay.

Vi får se om Bioware hat bitt over for mye og ender med å dra en Peter Molyneux/Ubisoft og vi får et helt annet spill på release men hvis det blir mer eller mindre slik som traileren har jeg over middels forhåpninger til dette

Anthem har forventet lansering i fjerde kvartal 2018
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Spillet virker for så vidt interessant og jeg har verken spilt noe av Destiny eller Mass Effect, slik at jeg muligens kan unngå eventuelle skuffelser om hvorvidt det blir for likt de nevnte spillene. Har et par kompiser som snakker litt om spillet, så det er ikke umulig at jeg vil følge litt ekstra godt med selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Spillet virker for så vidt interessant og jeg har verken spilt noe av Destiny eller Mass Effect, slik at jeg muligens kan unngå eventuelle skuffelser om hvorvidt det blir for likt de nevnte spillene. Har et par kompiser som snakker litt om spillet, så det er ikke umulig at jeg vil følge litt ekstra godt med selv.


Har på følelsen at det kommer til å bli et bra coop-spill og det kan jo for så vidt veie opp for evt. mangler med story. Har vært litt spilltørke for "gjengen" siden vi ble lei av GR:Wildlands. Likevel, det er veldig tidlig og det er godt mulig jeg må bite i meg sammenligningene når vi får sett noe mer konkret om story.

Min største bekymring er at verdenen virker litt *for* stor og pen i gameplaytraileren, det får meg med en gang til å tenke på spill som Watchdogs, Siege eller Division som så mye penere ut ved revealen enn ved release.
(Riktignok er dette Bioware og ikke Ubi så kanskje det ikke er noe å bekymre seg om)
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!