Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brothers in Arms: Hells Highway


Er det bare meg, eller er Brothers in Arms sykt undervurdert?
Spillet ser jo genialt ut! http://www.gametrailers.com/player/usermovies/100886.html
http://www.gametrailers.com/player/19903.html

Det er et WW2 FPS/TPS, som fokuserer en del på realisme og taktikk. Kommer 1Q '08, og det gleder jeg meg veldig til!

Denne tråden brukes som alle andre ultimate tråder. Diskusjon, tips osv.

Et garantert kjøp fra min side ihvertfall!
  • 0
hvilken av brothers in arms er den første traileren
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
hvilken av brothers in arms er den første traileren


Hells Highway
  • 0
Brothers in arms er sykt undervurdert i forhold til COD, og Hells highway ser sykt bra ut. Er den eneste bra WW2 spilleserien som ikke er ren melking slik som COD og MOH har blitt. ( det finnes kanskje noen andre spill som red orchestra da ). Desverre har det nok ikke kommet ut enda og den nye release datoen er Q1 2008. Skulle egentlig ha kommet i November 2006 så det er veldig forsinket.
This is great banter, it really is.
  • 0
Hvilke konsoller kommer det til?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
det kommer til PS3, PC og Xbox 360
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Desverre har det nok ikke kommet ut enda og den nye release datoen er Q1 2008. Skulle egentlig ha kommet i November 2006 så det er veldig forsinket.


Aha, vel.. Jeg gleder meg sinnsykt til det kommer. Ser fett ut.
  • 0
vist de drøyer det nå er jeg redd det grafikken føles litt utdatert,men foreløpig ser det bra ut.Medal of honor kan klø balle i forhold.
  • 0
Siterer kneipen:
vist de drøyer det nå er jeg redd det grafikken føles litt utdatert,men foreløpig ser det bra ut.Medal of honor kan klø balle i forhold.


Syntes grafikken er mer en bra nok.
  • 0
Grafikken ligger fortsatt på ett høyere nivå enn f.eks COD4 synes nå jeg. Få spill som ser like bra ut som BiA fortsatt, og det er søren meg ikke så mange spill i horisonten heller som ser så mye bedere ut. Men såklart en gang vil det jo bli litt utdatert.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Grafikken ligger fortsatt på ett høyere nivå enn f.eks COD4 synes nå jeg. Få spill som ser like bra ut som BiA fortsatt, og det er søren meg ikke så mange spill i horisonten heller som ser så mye bedere ut. Men såklart en gang vil det jo bli litt utdatert.


er ikke helt sikker på når det kommer ut,men det er ikke penere enn verken crysis,bioshock,uncharted,mgs4 eller aoc.
  • 0
http://www.gametrailers.com/player/30055.html

(Bump for awesome relatert video!)

..Er det så få som gleder seg til dette spillet? For min del ligger på Top 5 lista over spill å glede seg til i 2008 - og jeg har tro på at det kommer til å kicke ass! Hva er deres meninger om spillet? Selv blir jeg introdusert for serien når dette kommer ut, men har også planer om å skaffe meg forgjengeren 'Road to Hill 30' til Wii, når den tid kommer!
  • 0
Dette spillet kommer jeg kanskje til å kjøpe. Det eneste problemet er at jeg også skal ha RS: Vegas 2, Splinter Cell Convictions, Far Cry 2 og Starcraft II. Jeg har ikke unlimited cash!
Jeg kommer kanskje til å bestemme meg når jeg leser anmeldelser
  • 0
Dette skal jeg garantert ha, men vet ikke om jeg kjøper det med det første.
Digger at det er sivilister rundt og kan hjelpe deg å si hvor tyskerne er å sånt!
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Brothers in arms er sykt undervurdert i forhold til COD, og Hells highway ser sykt bra ut. Er den eneste bra WW2 spilleserien som ikke er ren melking slik som COD og MOH har blitt. ( det finnes kanskje noen andre spill som red orchestra da ). Desverre har det nok ikke kommet ut enda og den nye release datoen er Q1 2008. Skulle egentlig ha kommet i November 2006 så det er veldig forsinket.

BiA er like mye melket som CoD serien.
CoD har 9 spill i serien om man tar med CoD 5 som kommer, og det første CoD kom i 2003. BiA har 6 spill i serien om man tar med BiA: HH, men det første spillet kom i gjengjeld i 2003.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Dette skal jeg garantert ha, men vet ikke om jeg kjøper det med det første.
Digger at det er sivilister rundt og kan hjelpe deg å si hvor tyskerne er å sånt!


Digger så og si alt med spillet. Virker som en perfekt blanding mellom taktikk og action!
  • 0
Siterer The Heretic:
BiA er like mye melket som CoD serien.
CoD har 9 spill i serien om man tar med CoD 5 som kommer, og det første CoD kom i 2003. BiA har 6 spill i serien om man tar med BiA: HH, men det første spillet kom i gjengjeld i 2003.


Men du må tenke litt på hvordan det gjøres. Med CoD gir de ut en versjon på alt som kan krype å gå av konsoller bare fordi de vet det vil selge ( egentlig må du regne ut PS2/Wii og DS versjonene hver for seg). Med BiA lager de i det minste ett helt nytt spill ( på DS og PSP), det er først nå som 1ern kommer på Wii at man ser de første tegn til melking. Men vi vil forhåpentligvis ikke se en porta versjon av Hell highway til DS lizzm. Å nå er det jo også 3 år siden eller noe siden BiA2 kom, imotsetning til CoD 2 som ble pressa ut til 360 sin lansering. Enda det skal sies at BiA 2 kom ett år etter BiA så ehe, og såklart serien er fortsatt ganske ny så den vil kanskje få enda flere spin offs og porter med tiden. Det forandrer allikevel ikke det at serien fortsatt er svært undervurdert iforhold til CoD, og det er så absolutt ikke fordi CoD er bedre.
This is great banter, it really is.
  • 0
bia slår de fleste ww2 spillene som er laget hitil fordi det blander realistisk skyting med kommandering, noe jeg synes er dritkult. kampene blir mer intense. grafikken på det nye bia ser jo veldig bra ut også.
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Grafikken så nice ut!
Chillbill
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
gleder meg sykt!
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
det nue spillet ha brukt alt for lang tid.. skulle liksom kjøpt det i sommerferien i fjor(2007)..

ser ut som at jeg ikke kjøper det før til sommerferien neste år(2009)

det kommer seint i october tror jeg.. det har alt i alt for lenge og vente.
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
GR sier det kommer 1. kvartal 2008..
  • 0
..leste på gametrailers at det kom i october..

vet ikke hvilken som er riktig!?
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Stoler på GR vi
  • 0
GR har skiftet til 2. kvartal 2008 nå..
Men, anyways, har dere sett muzzle flashene i spillet eller? Omg, så sinnsykt dårlig laget!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!