Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste onlinespill du har spillt


CoD4 er utrolig bra online, men jeg syns fortsatt at CoD2 er mye bedre
  • 0
har allerede en slik tråd tror jeg...

uansett er bf2 det klart beste
  • 0
gow

wc3
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Halo 3 garantert
  • 0
  • RDB
  • RDB
Gode gamle Counter Strike 1,6, Halo 2 (nå 3), Warcraft 3, Starcraft, Command And Conquer: Red Alert & Generals, World Of Warcraft.

De jeg kommer på nå som har gitt meg timevis med online glede.
  • 0
world of warcraft.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
BF2 med SF expansion
har ikkje spelt altfor mange online spel da
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
CS: Source!
Beste onlinespill EVER!
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Enemy territory: quake wars ownz

eller WOW. slutta for et år siden da. hater det egentlig
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Enemy Territory: Qauke Wars

Battelfield 2
  • 0
Call of Duty 4
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Halo 3!!
"How do you feel, player?". "I got run over by a motherfucking truck, how do you think i feel?" A_N_D_Y
  • 0
Har ikke prøvd så mange online spill men av de jeg har prøvd så må det være Counter-Strike 1.6
Håper på å få prøvd CS Source rundt juletider.

Hadde jeg fått prøvd Call of duty 4 online så hadde det ikke vært no tvil.
  • 0
klart CS 1,6
bueskyting er best!!! :)
  • 0
Battlefield 2 WoW er jo BRA, men du verden og avhengighetskapende... jeg slutter etter dette Game-cardet går ut Da kommer jeg til å spille mykje anna kos
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Siterer olsenfanden:
Battlefield 2 WoW er jo BRA, men du verden og avhengighetskapende... jeg slutter etter dette Game-cardet går ut Da kommer jeg til å spille mykje anna kos


sier du nå ja.
men så ender du opp med 3 andre gamecard før du gir opp.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Battlefield 2, men er lei av det nå. CoD 4 Betaen var jo drittkult! Gleder meg til jeg får det.
Heihei
  • 0
av de jeg har prøvd må jeg si wow
  • 0
Siterer Paulie:
Battlefield 2, men er lei av det nå. CoD 4 Betaen var jo drittkult! Gleder meg til jeg får det.


CoD 4 er kjemperått! Du kommer til å kose deg halvt i hjel
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer Paulie:
Battlefield 2, men er lei av det nå. CoD 4 Betaen var jo drittkult! Gleder meg til jeg får det.

CoD 4 er kjemperått! Du kommer til å kose deg halvt i hjel


Da får vi håpe at han ikke spiller det to ganger da Sånn at han ikke dør xD
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Da får vi håpe at han ikke spiller det to ganger da Sånn at han ikke dør xD


Den var tørr xD
Heihei
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Må nom si at Gears of War er det spillet som har gitt meg mest online. Fantastisk pirrende gameplay, og fete baner og mange lange intese netter meg mange intense kamper.
Chillbill
  • 0
Halo 3.. Belive..
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
CS, eller Rainbow Six:Vegas, begge er bra!
  • 0
Call of Duty 4 er også veldig bra online!
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!