Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Alan Wake


Siterer Junior Sopranos:
Citerer kokiri:
2008 "game of the year" == Alan Wake.


GTA IV blir årets spill

Word.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
kanksje. det er fremdeles en god del av 08 igjen...det skal jo komme mange konge titler i 08
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Siterer mek001:
kanksje. det er fremdeles en god del av 08 igjen...det skal jo komme mange konge titler i 08


Har du lest IGNs anmeldelse av GTA IV. De mener det er det beste spillet siden Zelda: Ocarina of Time. Det skal mye til at det kommer et spill som slår det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Maggot:
På hvilket plattform skal dere ha det?
..Må bli X360 her.


Blir nok albinoen her og
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Liker GTA IV veldig godt, men synes ikke det er game of the year
Er forsatt mange spill igjen: Gears 2, Banjo 3, Fable 2, MGS4, Little Big Planet, OSV...

Uansett 360 versjonen på meg. Gidder ikke å kjøpe spill til PC siden jeg har: PS3, Wii og 360
Det er høl i jerdet på Hvalen - det er derfor jeg er her!
  • 0
Har ventet på Alan Wake siden 2005, og kjenner flere i Remedy teamet. Definitivt det spillet jeg ser mest fram til av alle i 2009 og 2010.
  • 0
Bra video!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
var ikke akkurat denne type gameplay jeg så for meg når jeg så den demoen for et par år tilbake...
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
var ikke akkurat denne type gameplay jeg så for meg når jeg så den demoen for et par år tilbake...


IDF demoen var ikke gameplay.
  • 0
Gleder meg, blir absolutt et spill jeg skal prøve.
  • 0
Så kjedelig ut.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Demo på marketplace hadde vært gøy
Trying to be reasonable
  • 0
Det virker jo som et genialt spill.
Go ahead, make my day
  • 0
Jeg gleder meg nå helt sykt til dette spillet. Blir nok en must have, uavhengig av hva slags karakterer det får.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Siterer Furon:
Demo på marketplace hadde vært gøy


Det er ingen vits for Alan Wake å få en demo på marketplace. Spillet kommer til å være dypt og historiepreget, ikke bare et actionspill hvor du plaffer ned mørke skurker med revolver og lommelykt.
  • 0
Vel, en demo hadde faktisk vært greit for det som kan ødelegge Alan Wake er gameplaye, så hadde vært greit å fått prøve det.
  • 0
Siterer AlanWake:
Citerer Furon Demo på marketplace hadde vært gøy

Det er ingen vits for Alan Wake å få en demo på marketplace. Spillet kommer til å være dypt og historiepreget, ikke bare et actionspill hvor du plaffer ned mørke skurker med revolver og lommelykt.



Siterer Zyrocz:
Vel, en demo hadde faktisk vært greit for det som kan ødelegge Alan Wake er gameplaye, så hadde vært greit å fått prøve det.


Det er det jeg mener å få prøve den på E3 hadde vært kult
Trying to be reasonable
  • 0
Skal uansett kjøpe Alan Wake på realesen i og med at jeg har sett frem til dette i en god stund, men forstod aldri hypen på spillet når vi ikke hadde sett gameplay.
Er det forresten kommet en ofisiell realese?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Skal uansett kjøpe Alan Wake på realesen i og med at jeg har sett frem til dette i en god stund, men forstod aldri hypen på spillet når vi ikke hadde sett gameplay.
Er det forresten kommet en ofisiell realese?

Ikke noe annet enn spring 2010.
Trying to be reasonable
  • 0
Da ser Våren 2010 hærlig ut
  • 0
Siterer Zyrocz:
Vel, en demo hadde faktisk vært greit for det som kan ødelegge Alan Wake er gameplaye, så hadde vært greit å fått prøve det.


Du trenger ikke uroe deg om gameplayet
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg trodde dette spillet skulle bli mer sandkasse, men ser noen usynlige vegger nå... Tror fortsatt det blir bra da, kanskje bedre egentlig, av å ha en tildels styrt historie og ikke bare sandbox.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Stengt til fordel for ny tråd. /Ine