Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Alan Wake


Siterer Furon:
http://www.youtube.com/watch?v=AKa1Hupqyv0&feature=rel
ated
Hvis dere ser slutten av del 3 og hele del 4 kan man se litt nytt gameplay


Holder du deg ikke oppdatert? Har du sett TGS demoen?


http://www.youtube.com/watch?v=nME8A7g-gT8


Siterer Los:
Jeg trodde dette spillet skulle bli mer sandkasse, men ser noen usynlige vegger nå... Tror fortsatt det blir bra da, kanskje bedre egentlig, av å ha en tildels styrt historie og ikke bare sandbox.


Alan Wake har en åpen verden men spillet er ikke en sandkasse. Det er en forskjell vet du Remedy fant ut for flere år siden at det ikke nytter å fortelle en god thriller historie i en sandkasse verden. Derfor vil spillet i blant ha en lineær struktur. Det er ikke sånn til enhver tid. Vi vil fremdeles få lov til å reise fritt rundt i Bright Falls og utforske et område som er over dobbelt så stort som Oblivion.
  • 0
Les lenger ned i tråden så ser du at det bare er tull
  • 0
Dette er jævlig lol - fantomena er så gæren etter denne fleipen og så har han som har trollet han akkurat postet rett over der fantomena skriker som en liten jente.

It made me rofl.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Glerder meg! Collecters edition skal i hus!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Noen som vet om noen Norske butikker som selger Collectors Edition?
  • 0
Siterer fantomena:
Noen som vet om noen Norske butikker som selger Collectors Edition?
Leter etter det samme jeg og. De norske butikkene er jo litt treige daa.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hørte på OXM Podcasten at Alan Wake kommer 18.Mai... Yey
Go ahead, make my day
  • 0
Det er korrekt, men vi i Europa må nok holde oss helt til den 21 mai
  • 0
3 DAGER?? NOOOO
Go ahead, make my day
  • 0
Jeg har utrolig lyst til å forhåndsbestille spillet, men vet ikke helt om dette vil ende opp som en gigantisk flopp.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Jeg har utrolig lyst til å forhåndsbestille spillet, men vet ikke helt om dette vil ende opp som en gigantisk flopp.


Jeg tror faktisk dette blir veldig bra, så tror du trykt kan forhåndsbestille det
  • 0
Vet, har sett litt gameplay videoer idag å det virker veldig lovende.
  • 0
Utifra de videoene jeg har sett virker det høyst lovende.
Lovende grafikk og en nice mystisk og litt skremmende atmosfære rundt det hele.
  • 0
ÅÅÅ! Blir så irritert! Har ikke nok penger til Alan Wake og alle de andre gode spillene!!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Endelig noen som har skjønt at det finnes flere miljøvariasjoner enn ørken, storby og jungel. granskog og thriller passer som hånd i hanske sammen.

har nettopp spilt gjennom max payne og håper de husker det de lærte om stemmning i det spillet, med dagens teknologi vil det nok bli en mye dypere stemning takket være grafikkteknologien. tenker på animasjoner av ansikt osv, samt lys og bevegelse av objekter.

har bevist latt være å følge for mye med på dette spillet. virker som det er av den typen spill hvor du ikke bør vite noe på forhånd, for så å la deg rive med i historien og stemmningen, bli overasket.

likevel kom det meg for øret, en tid tilbake, at det bare var en del av historien som var på discen, resten ville komme som DLC. jeg håper den døddrukkene distrubisjonssjefen som tenkte ut dette far fått fyken og sitter for tiden i samme stilling i en bedrift hvis tilhører et marked jeg ikke bryr meg om.
noen som vet om de tok til fornuften på dette området?
Everywhere, but in the present
  • 0
Siterer Gjenferd:
likevel kom det meg for øret, en tid tilbake, at det bare var en del av historien som var på discen, resten ville komme som DLC. jeg håper den døddrukkene distrubisjonssjefen som tenkte ut dette far fått fyken og sitter for tiden i samme stilling i en bedrift hvis tilhører et marked jeg ikke bryr meg om.
noen som vet om de tok til fornuften på dette området?


Du har nok blitt litt feilinformert der

Du vet kanskje at Alan Wake er bygget opp som en TV-serie. Det første spillet betraktes som sesong 1. Man vil få hele historien på dvd'en og spilleren vil få en tilfredsstillende slutt. Du må ikke kjøpe nedlastbart innhold for å få med deg slutten.
Remedy har sagt at de ser på DLC som en strålende mulighet til å prøve ut nye ting. DLC'en skal også fungere som en bro i mellom Alan Wake og framtidlige etterfølgere, for et Alan Wake 2 blir det.

EDIT: Jeg kan legge til at Remedy har annonsert at det vil følge med en kode i spillcoveret som skal brukes for å låse opp den første nedlastbare pakken til Alan Wake. Den blir altså gratis for de som kjøper spillet
  • 0
YES!!! Får lønning!! Men vet ikke om jeg skal bestille fra nett eller kjøpe i butikken
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Legger dette både i "fersk nyhets tråden og i denne tråden!".
-----------------------------------------------------------------------

Ny video er ute. Videoen viser hvordan teknologien og grafikken er i spillet! http://www.youtube.com/watch?v=-QEUBhmtnZ4&feature=player_
embedded


I tillegg så burde dere sjekke ut et bilde som er lagt ut på Spill.nos sitt forum. Bare se hvor fotorealistisk Barry er. Tenk på hvordan de Remedy har klart å få grafikken i forhold til spill som Uncharted 2, Killzone 2 og Crysis:
http://www.spill.no/forum/images/resized/03351634314.png
  • 0
Grafikken ser fantastisk ut i Alan Wake, det skal det ha!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Launch traileren er genial!!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Stengt til fordel for ny tråd. /Ine