Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Alan Wake


Siterer AcH Clawed:
Grafikken ser fantastisk ut i Alan Wake, det skal det ha!


Det skal ha det ja, men du skal ikke ha det? (See what i did there?)

Har forhåndsbestillt den begrensede versonen nå. Gleder meg som en liten unge til det her og jeg håper jeg ikke blir skuffet. Har gledet meg så mye at jeg måtte kjøpe Max Payne 1 og 2 for å spille noe Remedy har lagd.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har gledet meg så mye at jeg måtte kjøpe Max Payne 1 og 2 for å spille noe Remedy har lagd.


You sir, are f###ing awesome.
  • 0
Siterer AlanWake:
You sir, are f###ing awesome.


Nei, men spillene er!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer AlanWake:You sir, are f###ing awesome.

Nei, men spillene er!

Ha, did you see what you did there?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Jeg vil ha Alan Wake NÅ!

Fant nettopp en av de mest episke og følelsesmessige klippene i Alan Wake videoene som er ute. Elsker musikken og følelsene Remedy har laget til spillet. Begynn på 2:49 på denne videoen: http://www.gametrailers.com/player/64231.html

Tror jeg aldri har gledet meg til et spill slik som Alan Wake etter Age of Conan og Modern Warfare 2.

PS: Bare 12 dager igjen folkens. Så kommer jeg til å sitte med Limited Collectors Edition. Og bare 1 uke etter der igjen får jeg Limited Edition av Red Dead Redemption. Så i Mai blir det thrillere og western for alle penga
  • 0
Men i motsetning til MW2 og Age of Conan, så kommer ikke Alan Wake til å skuffe!

Det er mange på GR som skal ha Alan Wake og RDR denne måneden.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
tenkte å legge ut en unboxing video av AW limited collectors edition!!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Det er ikke bare jeg som skal ha limited edition nei.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
11 dager igjen folkens. Gleder meg veldig mye til soundtracket som følger med i limited collectors edition
  • 0
Vil anbefale å sjekke ut gruppen Poets of the Fall. De hadde en sang i Max Payne og har også en (eller fler?) sang i Alan Wake. Jeg syns det er bra musikk ihvertfall.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
http://www.esrb.org/ratings/search.jsp

Teen-rating!

Ble plutselig jævlig skeptisk til Alan Wake nå
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
http://www.esrb.org/ratings/search.jsp

Teen-rating!

Ble plutselig jævlig skeptisk til Alan Wake nå


Alan Wake trenger ikke å ha bøtte med bøtte med blod for å bli skummelt. Bare sjekk videoene du

Pegi har iallfall gidd spillet 16+.
  • 0
Siterer BlueDaf:
http://www.esrb.org/ratings/search.jsp

Teen-rating!

Ble plutselig jævlig skeptisk til Alan Wake nå

Jeg tenker det samme, men vi får se. Tror det blir bra likevel
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Driter i om hvordan karakterene blir. For meg blir det uansett en utfordrer til GotY.
  • 0
For deg er det en utfordrer til GOTY? Har du i det heletatt prøvd det?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
7/10 fra GR...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
7/10 fra GR...

Dette blir krig
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Driter i anmeldelsene. Og det ser ut som at spillet er et "smak og behag"- spill. Spill.no tok jo historien på minus og kampene på pluss mens Spillmagasinet tok historien på pluss og kampene på minus.
  • 0
Ja, man skal ikke stole 100% på anmeldelser nei. Men noen ganger har jo GR rett da. Man kan jo se på blant annet Siste Fantasi XIII...

Men for all del, Alan Wake ser bra ut, men ikke noe etter min smak
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Joa, men Den siste fantasi 13 fikk jo 5/10 da. Alan Wake fikk 7/10 noe som i seg selv er stor forskjell.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har ventet syyyyyyyykt lenge på Alan Wake. Og nå er det her, og jeg har ikke penger Men men, jeg kan vente

Ser bra ut da.. Hadde håpet på "sand-box" konseptet de lovet for lenge siden, men skjnner jo på en måte hvorfor det ble dropet.. Som en stor mann en gang sa: Linjæritet i et spill er ikke nødvendigvis negativt"
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
De droppet sandbox konseptet sånn at de kunne skape en mer stemningsrik og historiedrevet opplevelse. Uansett så kan det ikke være like linjært som FF13. Det var jo helt ille...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Akkurat 1 uke igjen
  • 0
Forhåndsbestilt på Elkjøp sitt helgetilbud
399,- + 10 kroner i frakt for Limited Edition, det er litt av et kupp.
Bare synd at jeg ikke vil få de før 1-2 uker etter release xD
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Stengt til fordel for ny tråd. /Ine