![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Helt ok får meg gleder meg som en unge. Og derfor kan jeg glede meg lengere... Nei seriøst. Jeg har får mangen spille nå så derfor er det helt ok at det kommer senere | |
| ||
Andreas-fox![]() ![]() ![]() ![]() | 2008 skal vel være 2009? Uansett, utrolig kjipt, gleder meg mye til Mafia 2 Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Rettet /Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Nei, nei og atter nei. We could have arranged to have you carried | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Neeeeeeeeiiiiii Shitting dick nipples | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | 30. April, det er jo bursdagen min! Det kunne blitt en fin gave "Man trenger ikke to når man har Truls" | |
| ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| ||
iharal3![]() ![]() ![]() | wtf is this shit? | |
| ||
Dette her var kjipt. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | hmm..kommer vell i februar.. The Power of console gaming reinvented through my eyes! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Bra! Utsettelser gir ferdige spill og ikke halvferdige. Syns på den andre siden at det er dumt de ikke klarer å holde tidsfristen de har satt i begynnelsen. 20LEGEND (Proud member of NATDAB) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Tar nok nærmere ett års tid, ja... Dette var jo forventet. Men ok. Det kommer så mange bra spill i år, at det egentlig er greit at det drøyer litt. Knurr... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | De sa jo at Mafia 2 SKULLE komme i Oktober uansett. Jævler. Heihei | |
| ||
JTB![]() ![]() ![]() ![]() | Håper det kommer ved juletider. Da ligger nok begge spillene under juletreet. Blir såklart glad om det kommer før jul også da Spis kremkaken din! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jaja, kjipt, men gjør ikke noe hvis de trenger den tiden til å gjøre spillet ferdig (Mafia II altså, RDR bryr jeg meg ikke noe serlig om. Kjøper heller Call of Juarez) But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | greit nok, det finnes så mange andre bra spill allerede. Det kommer mange bra spill snart også Eat - Sleep - Xbox | |
| ||
bryr meg ikke om red dead redemption, skal kjøpe Call of Juraez som han Petrol sier. men Mafia 2 deriomt hadde jeg gledet meg til... | ||
| ||
![]() ![]() | Red Dead Revolver var utrolig bra til å være på xbox og ps2, synes folk bør ha troen på Red Dead Redemption og jeg Mathias | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Faen !! Jeg har gleda meg no helt syykt til mafia RdR er ikke så farlig Jayz out =; | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Gledet meg monster mye til Mafia 2 XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round] | |
| ||
![]() ![]() ![]() | perkele! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjipt, men nå skal vi ikke ta sorgen på forskudd. what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Noooooooooooooo!! How could they De har jo hold på med MAfia II i mange år nå!! Det bør bli bra! Ja... Ehm... Hva skal jeg si? | |
| ||