Videos
WWE 2K24

WWE 2K24 - Videogjennomgang

Vi vender tilbake til ringen for å sjekke ut årets utgave av WWE 2K24, for å se hvordan den står seg i forhold til forgjengerne.

Audio transcriptions

"Det virker som om WWE 2K-serien virkelig trengte å oppleve tragedien WWE 2K20, et av de verste spillene vi noensinne har spilt. Dette fikk utviklerne til å sette serien på pause, som hadde vært svært middelmådig allerede før dette spillet, for å få den på rett spor igjen. Tilbakekomsten ga oss deretter WWE 2K22 og WWE 2K23, som begge har revitalisert serien, og nå fortsetter WWE 2K24 denne innsatsen som et veldig bra spill, som dessverre har noen klassiske problemer som aldri ser ut til å forsvinne. Det er vanskelig for oss å gi slipp på tristheten..."

"for fire år siden, men det virker som om tiden er inne nå. 2K24 tilbyr stort sett alt vi trenger og ønsker oss av et wrestlingspill, fra fantastisk gameplay til dype spillmoduser, men hvordan vanskelig kan det være å fikse ting som hårfysikk? I hvor mange år har ikke hår sett ut som plast?
frø, som ofte skjærer rett gjennom en bryting? Altfor mange år, er svaret. Spillet ellers ser for det meste fantastisk ut, og selv om noen ansikter har fått for lite kjærlighet og klart blitt slått i ansiktet med en stålstol for mange ganger i løpet av utviklingen, er kvaliteten er tilsynelatende veldig god. Kvaliteten på det som skjer i ringen er også bra. Det har ikke skjedd noen store endringer fra det vi så i fjor, noe som er bra."

"Det som er lagt til, er et lite minispill når bryterne utveksler slag.
det klassiske, du slår meg, jeg slår deg, du slår meg, jeg slår tilbake. Nå må du ta tiden på disse slagene ved å holde inne slagknappen og slippe den i en krympende sone. Alle som mislykkes tre ganger, har tapt kampen og er den som trekker det korteste strået."

"Systemet med gjestedommere har blitt forbedret. Alle figurer kan nå være gjestedommere, enten det er en kvinne i en kamp med to menn, en manager eller en kompis av en av deltakerne.
Tidligere var det mulig å ha eller være gjestedommer, men da måtte de ha på seg sin egen vanlige klær. Nå har imidlertid alle fått sin egen inngang i klassisk svart og hvit dommertrøye. Hvis du velger å spille som dommer, er det opp til deg å telle 1, 2, 3 og 4, kanskje 3, men du bestemmer selv hvor raskt eller sakte du vil telle. Du kan veksle mellom dommer-modus, der du bare gjør det dommeren gjør, og bryter-modus, der du bare gjør det dommeren kan slåss hvis du vil. Hvis dommeren er datastyrt og har et positivt forhold til deg som bryter, kan du med en deltaker, vil det gi dem en fordel, og motsatt hvis det er en person den ikke liker."

"Det store fokuset i år ligger på 2Ks showcase of the Immortals. WrestleMania fyller 40 år gammelt, og 2K feirer dette med å tilby 21 kamper. Den første kampen er fra WrestleMania.
3 med en av de beste kampene noensinne, Ricky the Dragon Steamboat mot Macho Man Randy Savage. Akkurat som tidligere år i showcasen spiller vi med mål, og etter å ha oppnådd disse målene dette ser kampen ut til å gå over til faktiske opptak av kampen. Vi skulle gjerne ha sett litt mer lyd fra kampene mens de spilles, i stedet for generisk musikk, men det er ikke så spillmodusen er uansett en fin hyllest."

"My Rise Story-modusen er tilbake med samme fokus som i fjor. Det er to forskjellige historier, en for en tilpasset mannlig karakter og en for en kvinnelig. 2K ser ut til å ville skape et slags univers nå som mange av sidekarakterene fra fjorårets utgave vender tilbake i forskjellige former her. Begge historiene er morsomme å spille seg gjennom og er en flott setting å sette tennene i."

"i som solospiller. Det finnes også en klassisk sandkassemodus, universmodus, hvor du er i bunn og grunn er en gud og kan planlegge programmer ned til minste detalj og gjøre hva som helst.
du vil. Vi ser for oss at spillere lett kan bruke hundrevis av timer her. Du kan absolutt gjøre det i MyGM2, en spillmodus som kom tilbake for noen år siden. Igjen må du planlegge programmer og gjøre dem så gode som mulig, men her konkurrerer du mot minst én annen person."

"- datakontroll eller en venn - ved å booke de beste kampene og få flest fans.
Det er noen små tilføyelser i år. Det er nå mulig å bytte ut brytere med et annet show, i tillegg til at det er flere kamptyper, flere titler, noen ekstra show og GMs og talentspeidere for å finne nye talenter."

"Da står vi igjen med det som trolig er spillets mest kontroversielle spillmodus, My Faction.
Dette er en ultimate team-lignende spillmodus der man kjøper kortpakker. Det er åpenbart et marked for dette, og pengene kommer til å rulle inn, men samtidig føles det ikke som en som om wrestling er en sjanger som trenger dette. Da det ble introdusert for et par år siden var det ikke engang mulig å spille online, noe som nå heldigvis har endret seg. Spillet modusen er bra for det den er, men som sagt er den ikke nødvendig."

"WWE 2K24 fortsetter på det samme fine sporet som toget har vært på i noen år.
siden WWE 2K20 kjørte av sporet. Det er morsomt å spille, det ser bra ut, har mange varierte spillmoduser og kamptyper og en fin hyllest til Wrestlemanias 40 år lange historie. Noen få små irritasjonsmomenter gjenstår, men ikke nok til å forringe den generelle spillopplevelsen."

Anmeldelser

Flere

Videoer