Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Tråd:

Hovedtråd

Antall innlegg: 7

utnsin
Her er hovedtråden. Det er her vi snakker om det nyeste vi har hørt og lest.
NorGaMaGamer
Vel skal skaffe meg skyward sword når Wiii U kommer siden den har bakvendskompatibilitet.
utnsin
Det kan være et år til Wii u kommer. Skal du vente så lenge på å spille skyward sword, eller har du ikke wii?
NorGaMaGamer
Citerer utnsin:
Det kan være et år til Wii u kommer. Skal du vente så lenge på å spille skyward sword, eller har du ikke wii?

Solgte den i bytte for en HDTV, trengte erstattning ettersom blikkboksen jeg hadde var sånn ti år gammel. Den hadde samlet en god del støv så likegodt det.

Planlegger å få kjøpt en brukt Wii og Skyward Sword, da som jeg solgte Wiien for 1000,- så får jo litt profitt da som jeg kan bytte inn Kinecten for det.
utnsin
Nintendo har annonsert at det blir mulighet for å bruke 2 wii u kontroller og ikke bare en. Det er også veldig bra at de gamle wii remote kan brukes.
utnsin
Har hørt rykter om at de skal endre navnet til wii u for å hindre flere misforståelser slik som 3ds.
utnsin
Håper dere fulgte med på e3... To wii u pads, nye typer kontroller, PIKMIN 3 og MARIO BROS U og mye annnet.

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 2% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 45% The Last of Us
  • 7% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity