Hovedtråd 
Antall innlegg: 7Her er hovedtråden. Det er her vi snakker om det nyeste vi har hørt og lest. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Vel skal skaffe meg skyward sword når Wiii U kommer siden den har bakvendskompatibilitet. | |
| ||
|
| ||
Det kan være et år til Wii u kommer. Skal du vente så lenge på å spille skyward sword, eller har du ikke wii? | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer utnsin: Det kan være et år til Wii u kommer. Skal du vente så lenge på å spille skyward sword, eller har du ikke wii? Solgte den i bytte for en HDTV, trengte erstattning ettersom blikkboksen jeg hadde var sånn ti år gammel. Den hadde samlet en god del støv så likegodt det. Planlegger å få kjøpt en brukt Wii og Skyward Sword, da som jeg solgte Wiien for 1000,- så får jo litt profitt da som jeg kan bytte inn Kinecten for det. | |
| ||
Nintendo har annonsert at det blir mulighet for å bruke 2 wii u kontroller og ikke bare en. Det er også veldig bra at de gamle wii remote kan brukes. | ||
| ||
Har hørt rykter om at de skal endre navnet til wii u for å hindre flere misforståelser slik som 3ds. | ||
| ||
Håper dere fulgte med på e3... To wii u pads, nye typer kontroller, PIKMIN 3 og MARIO BROS U og mye annnet. | ||
| ||