Norsk
Tråd:

Kingdom Hearts: Dream Drop Distance

Antall innlegg: 73
Til første sideTil forrige side (2)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Soraki
Offline
JEG VET! http://www.youtube.com/watch?v=Zlex8ja2eNI#

Så den i går og ble helt stum; det kan kanskje høres dumt ut, men fra da Hikari (Orchestral) begynte og til slutten var jeg helt på gråten. Det som trigget meg skikkelig var da Lea (Axel?) sa "Got it memorized?" Jeg brøt faktisk ut i gråt over en enkelt trailer, har aldri skjedd meg før...

Jeg MÅ ha dette spillet, fy faen ass...
Just kill him with your awesome
nike13
Offline
Vet, og nå ser det ut til at vi får litt aktivitet tilbake på denne gruppen vår
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
albaga
Offline
Høres ikke verst ut det. Min bror fikk fikk 3DS i dag(som julegave) og det er ikke lenge til Mars....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
Soraki
Offline
Legg merke til at Mars gjelder kun Japan; release i USA og Europa vil nok ikke være før september/oktober MINST.
Just kill him with your awesome
albaga
Offline
Siterer Soraki:
Legg merke til at Mars gjelder kun Japan; release i USA og Europa vil nok ikke være før september/oktober MINST.


Å ja. Tenkte ikke på det...Fuck...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
Ollimolli
Offline
Hahah så traileren på mandag Den var episk på så mange måter at jeg ikke klarer det, derfor kjøper jeg spillet på japansk
Don't worry, everything is going to work out.
nike13
Offline
Andre enn meg som har sinnsykt lyst på KH-DDD versjonen av 3DS??
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Soraki
Offline
Ja, vurderer å skaffe meg den 3DS-versjonen.

MEN: http://www.youtube.com/watch?v=BssrlR_rdFc&feature=g-u-u&con
text=G2c22ce5FUAAAAAAAAAA


Holy shit fuck! Gåsehud oppetter øra
Just kill him with your awesome
nike13
Offline
Nei, jeg skulle jo være førstemann til å legge ut link

Siterer Soraki:
Ja, vurderer å skaffe meg den 3DS-versjonen

Samme gjør jeg, bare håper det kommer en 3DS bundle med DDD til Europa denne gangen slik det dessverre ikke var med BBS
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Soraki
Offline
Da har jeg lastet opp coveret til Dream Drop Distance til galleriet; hva synes dere?
Just kill him with your awesome
nike13
Offline
Bra, vi må få opp litt aktivitet igjen
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Ollimolli
Offline
Lurer på om jeg skal kjøpe den japanske versjonen sånn som jeg gjorde med BBS! Men det spillet ser bra ut, fy faen!
Don't worry, everything is going to work out.
Soraki
Offline
Spillet har hatt release i Japan, noen som har sett noen anmeldelser?
Just kill him with your awesome
Ollimolli
Offline
Nei... Har tenkt til å holde meg unna alt slik inntil releasen i europa Håper folka her respekterer spoiler fri sone (her)
Don't worry, everything is going to work out.
Soraki
Offline
Ja, har selv ikke tenkt å spoile spillet for meg selv, men det er meget sjelden at anmeldelser spoiler noe man ikke kjenner til fra før av...
Just kill him with your awesome
Ollimolli
Offline
Sant... Har uansett ikke tenkt til å lese det, men kommer jeg over noe så skal jeg si ifra
Don't worry, everything is going to work out.
nike13
Offline
Siterer Ollimolli:
Nei... Har tenkt til å holde meg unna alt slik inntil releasen i europa Håper folka her respekterer spoiler fri sone (her)


Respekterer det ja
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
nike13
Offline
Har alle sett den nye traileren her på GR, som utrolig nok var før KHInsider denne gangen xD

Lagt til 2012-05-22 22:01:
Noen som har tenkt å forhåndsbestille KH DDD Collector's Edition?
Her er link: http://www.gamestop.com/nintendo-3ds/games/kingdom-hearts-3d
-dream-drop-distance-mark-of-mastery-edition/102045
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Soraki
Offline
Jeg har spillet, and it's gooood...
Just kill him with your awesome
nike13
Offline
I don't have a 3DS yet
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
192
Online
Birth By Sleep:
Spoiler:Xehanort i Terra sin kampanje er en skikkelig pain in the ass. Da tenker jeg på siste gang du sloss mot han.
Get ready for a better you
nike13
Offline
Du, vi har faktisk en SPOILER tråd OG BIRTH BY SLEEP tråd
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
192
Online
Siterer nike13:
Du, vi har faktisk en BIRTH BY SLEEP tråd


Hahaha, trodde det var der jeg postet den... Sløvt
Get ready for a better you
Til første sideTil forrige side (2)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03