Norsk
Tråd:

Kingdom Hearts: Dream Drop Distance

Antall innlegg: 73
Til første sideTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Soraki
Offline
Kingdom Hearts 3D (working title) ble annonsert på E3 2010 og skal lanseres eksklusivt til den kommende, og ganske så lovende håndholdte spillkonsollen Nintendo 3DS. Det har blitt sagt at "3D" i spillets tittel ikke står for tre-dimensjonal, men er bare en refleksjon av den egentlige undetittelen som enda ikke er annonsert.

Plottet i spillet vil ta sted etter Re:Coded og vil knytte historien i det spillet, og forøvrig resten av serien opp mot det kommende Kingdom Hearts 3. Handlingen vil Spoiler:ta utgangspunkt i Sora og Riku sin "eksamen" for å ta Mark of Mastery, slik det blir avslørt i Re:Codeds secret ending.

I spillet kan man styre både Sora og Riku, og det sies at alle Disney-verdener er helt nye. En verden som returnerer er Traverse Town.

Noen spesifikk utgivelsesdato er fortsatt ikke fastslått, men det antas at det vil slippes innen 2011.
Just kill him with your awesome
nike13
Offline
Får legge ut et klipp som den første som skriver her da: http://www.youtube.com/watch?v=zvfMZkSTlD8
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
nike13
Offline
Her er den konfidensielle traileren til Kingdom Hearts 3DS Dream Drop Distance http://www.youtube.com/watch?v=4JyYO7n0gY8&feature=player_e
mbedded


Lagt til 2011-01-18 14:53:
Det ser ut til at en av de nye verdenene blir Ringeren i Notredam
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Ollimolli
Offline
Ser på den nå

Lagt til 2011-01-18 15:15:
Jeg håper virkelig ikke at vi skal spille i traverse town :/ Litt lei
Don't worry, everything is going to work out.
Iceman 33
Offline
Siterer nike13:
Her er den konfidensielle traileren til Kingdom Hearts 3DS Dream Drop Distance http://www.youtube.com/watch?v=4JyYO7n0gY8&feature=player_e
mbedded

Lagt til 2011-01-18 14:53:
Det ser ut til at en av de nye verdenene blir Ringeren i Notredam


Og hvorfor er xenmas og ansem der?
The cake is a lie
nike13
Offline
Vet ikke jeg kan ha noe å gjøre med at de kanskje skal ha Mark of Mastery prøven i dette sånn som Nomura sa

Lagt til 2011-01-18 18:20:
At de kanskje går igjennom litt minner i dette og angående Xemnas og Ansem selv om jeg er litt lei av minner nå
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Ollimolli
Offline
Den "Dream drop distance" tittelen høres ut som noe Nomura kaste opp.
Don't worry, everything is going to work out.
Soraki
Offline
WOW! Nå ser det ut til at jeg må skaffe meg en 3DS allikevel... -.-

Lurer på en del ting:
1. Hvorfor bruker de klær fra 1'ern?
2. Hva skjer med tittelen, virker veldig random, men Nomura har nok en tanke bak det som alltid... Men er tittelen bekreftet?
3. Ringeren i Notre Damme anyone?! = EXCITED!
4. Wut the fuck is up med den syke akrobatikken? Når ble dette Prince of Persia på syre?

Konklusjon: Jeg gleder meg som en liten unge, samtidig som jeg gruer meg til å måtte punge ut for en dyr 3DS...

Og btw, hvem endret tittelen?
Just kill him with your awesome
nike13
Offline
Sorry endret tittelen så dere skulle bli overasket av den nye WIERDO tittelen på det fremtidige spillet

Lagt til 2011-01-19 07:31:
Her er forresten en update på traileren en med engelsk tekst: " target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Q6rSwB2MdUE&f
eature=related
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Soraki
Offline
Siterer nike13:
Sorry endret tittelen så dere skulle bli overasket av den nye WIERDO tittelen på det fremtidige spillet

Jeg ble litt overrasket ja
Just kill him with your awesome
nike13
Offline
Mission Complete
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Ollimolli
Offline
Don't worry, everything is going to work out.
nike13
Offline
Tok sinnsyk lang tid før de kom til poenget
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Ollimolli
Offline
Ja, men det var litt interesant informasjon der.
Don't worry, everything is going to work out.
nike13
Offline
Men det jeg faen ikke forstår er hvorfor de skal ha ringeren i notre dame verdenen der Sora løper imellom klokkene og der Sora hopper ut av klokketårnet til å være forskjellige verdner når vi tydelig ser Paris i bakrunnen og hele notre dame bak ham før han lander
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Soraki
Offline
Hæ? Omformuler setningen plox!
Just kill him with your awesome
Ollimolli
Offline
WTH!? Som Soraki sa:
Siterer Soraki:
Hæ? Omformuler setningen plox!
Don't worry, everything is going to work out.
nike13
Offline
Sånn omformulert Sorry hadde dårlig tid da jeg skrev innlegget Men det jeg siktet til med denne klagemeldingen var at de sier vi har sett TO nye verdner i den japanske traileren da jeg mener at der Sora er i klokketårnet og der han hopper ned med fullt av ballonger under seg er en og samme verden og ikke to forskjellige som intervjuerne tror
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Soraki
Offline
Kanskje de sikter til noe annet... Må studere nøyere.
Just kill him with your awesome
Ollimolli
Offline
Hmm... Noe jeg kom til å tenke på... Deep dive og dream drop distance har jo nesten samme klang... Dive og drop har nesten samme betydning, det samme med deep og distance.
Don't worry, everything is going to work out.
Soraki
Offline
Jaus, du har rett...
Just kill him with your awesome
nike13
Offline
Sant nok lurer på om andre har oppdaget det
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
Ollimolli
Offline
Mhm posta det på Khinsider forum, så regner med at det kommer noen syke tilbakemeldinger der
Don't worry, everything is going to work out.
Soraki
Offline
Legg gjerne link til tråden din.
Just kill him with your awesome
Iceman 33
Offline
Siterer Ollimolli:
Mhm posta det på Khinsider forum, så regner med at det kommer noen syke tilbakemeldinger der


The cake is a lie
Til første sideTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03