The Orange Box

orange box er en sinsyk bra spillpakke som er sammensatt av half life 2, half life 2: episode one, half life 2: episode two, portal og team fortress noe som ikke er så morsomt er at alle half life spillene ser ut til og få dårligere ai desto lenger du kommer i spillene. jeg har laget en anmeldelse av hvært spill.

half life 2:

half life 2 er det spillet mange har sagt er det beste spillet noensinne laget og jeg skjønner hvorfor, det er bare sinsykt bra. du starter med at en snål fyr snakker med deg om noe og så dukker du opp i en t-bane vogn på veg inn i en by ved navnet city 17 med et sykt hoydt tårn i midten. det er vakter overaldt og det er mange flyverobotter som tar bilde av deg og de andre hele tida. etter lit famling kommer du til et sted som du blir stoppet av en vakt som tar det med til et rom og tar av seg maska og forteller deg at han er barney fra black mesa og har blit med i det militær-politiet for å hjelpe opprørerne med å ta over byen. du må rømme over hustakene og komme deg til en av forskerne på black mesa som har stjålet teleporteringsteknologi fra combinene (som er de som hersker der). du møter opprørernes leders datter som heter alex. hun hjelper deg med å komme til labben som du skal møte proffesoren. proffesoren har temmet en hodekrabbe (som er en alienrase son fester seg på hodene på folk og gjør dem til zombier) slik at den ikke kan gjøre skade. du, alex og barney skulle bli teleportert til basen for opprørerne men hodekrabben kom seg inn i en av rørerne for teleporteringsmaskinen slik at du blir teleportert utenfor huset til labben og må flykte til basen til fots på veien for du en hovercraft som er sinsykt god til og mose combines.når du har kommet deg til basen møter du alex og kjeleroboten hennes som heter dog. de to hjelper lærer deg og bruke gravity gun som kan plukke opp nesten alle ting og kaste dem (mange sier at gravity gun er valve sin skapelse men det er de som laget turok evolution som laget den selv om den hadde navnet antigravity gun dær da). rett etter det blir basen angrepet og du må flykte du beveger deg til kysten der bu kommer deg innpå et combine fengsel og hjelper alex med å redde faren hennes. etter det må du komme deg til et teleporteringsrom og dra til city 17 får og hjelpe opprørerne med og angripe tårnet. half life 2 er et fantastisk spill med stilig grafikk og fantastisk story.

karakter: 10/10
grafikk:10 lyd:6 gamplay: 10 holdbahet: 9
+ stilig grafikk, artig med ingen cutscenes, langt og velig, veldig blodig, sinsyk musikk
- ikke så fin lyd

half life 2: episode one:

spillet begyner med at d ser dog grave deg opp av en haug med betong som kom etter at tårnet har eksplodert eller noe såndt (nei jeg er ikke færdig med halflife 2) du for beskjed om at av faren til alex at du må komme deg inn i tårnet for og skru av hjørnen før den eksploderer slik at mange sivile og opprørere kan flykte før tårnet eksploderer. ikke lenge etter at dere kommer dere inn i tårnet plir gravity gunnen din druffet av noe som gjør den supersterk, dette gjør at du an plukke opp fiender med den. etter at du slår av kjærnen må du komme deg vekk. du og alex klarer og komme dere til en tågstasjon for å ta et tog ut av byen. toget kresjer selvfølgelig og dere må komme dere vekk på egendhånd. den reisen tar dere igjennom en bit av den gamle byen (altsy rstene av parkeringsplasser og tunneler etter byen som var dær før combinene fikk kontroll. alt slutter med at dere tar toget ut av byen idet tårnet eksploderer også slutter spillet. episode one er et stilig tilleg til halflife familien men ikke heldt på topp.

karakter: 9/10
grafikk: 10 lyd: 6 gameplay: 8 holdbarhet: 6
+ det er like stilige kamper som i halflife 2, sinsyk musikk
- ingen nye våpen, to av våpenene mangler, nesten ikke noe nytt og altfor kort

half life 2: episode two

episode two er et fantastisk bra spill som alle andre halflife spill som er trokket ut av byen og inn i et miljø halflife aldri har vært i.det starter med at du våkner opp i en togvogn under en stor bru og blir reddet av alex. dere må komme dere til basen white forest og fortelle opprørerne at combinene kommer før combinene kommerdu må igjennon hulene til noen gigantiske insekt med så mye blod og gørr at jeg faktisk kastet opp (og jeg kaste nesten aldri opp). etter det må du få tak i en gammel dodge charger som du bruker for og komme deg til white forest. når du kommer til white forest må du forsvare en rakket med en sattelit med et våpen som kan ødelegge en superportal som ruinene av tårnet lager. rakketen er i basen og du må beskytte den mot noen høye vesen combinene har. etter dette ser du på at sp en blir ødelagt og spillet slutter.

karakter: 10

grafikk: 10 lyd: 8 gameplay: 9 holdbarhet: 8
+ bedre fysikk, mye mer blodig, sinsyk musikk
altfor kort
portal:

portal er det perfekte spill for de som elsker puzle spill men jeg synes bare det er kjederlig

karakter: 5

grafikk: 9 lyd: 5 gameplay: 1 holdbarhet: 1
+ ingenting
- ensporig, for mye puzle

team fortress 2:

tf 2 er et veldig underholdene ompg som er basert på to lag som sloss om territorie og slikt det er flere klasser der alle har egene styrker og svakheter som bla heavy som tåler mye og tar mye liv men er treg og har lite ammo.

karakter: 8

grafikk: 8 lyd:9 gameplay: 8 holdbarhet: 10
+ stilig og komist online spill er morsomt