Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir

Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir

Introduksjon:
Newerwinter nights2 er et eventyr role spill til pc. Det er laget veldig likt som Dungeons and dragons og Balders Gate. Det er Atari som har laget det.
Du starter spillet med å lage en character som du skal spille med. Du kan velge mellom disse rasene: Dwarf, Sun Elf, Human, moon elf, half-orc, half-elf og demon. Du bygger din egen spiller og bestemmer hva slags skills han eller hun skal ha. Du begynner å spille i landsbyen din som blir angrepet fra der av må du klare deg i den villeste verden du kan tenke deg.

Min oppfatning av Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir:
Et veldig fint spill med en del kjempe bra quests, men spillet kan bli veldig kjedelig i lengden på grunn av at det er stunner i spillet da det ikke skjer noe. Jeg må si at spillet ble mye bedre med denne expansion packen det hevet vel spillet en hel karakter vil jeg si. Det beste med spillet vil jeg si er at man har så mange valg får hvordan man vil lage en character. det som jeg liker veldig godt er å spille som wizzard og assasin etter hvert i spillet kan man oppgradere seg å bli bedre. Men dette kommer an på om man er slem eller snill hva man kan bli.

Gameplay:
Du styrer en person i spillet, men du kan få medhjelpere som du kan styre og bestemme skillsene dems. man styrer nesten helt likt som man gjør i spill som Balders Gate og World of warcraft og ikke minst icewind dale. Neverwinter nights 2 er et singel-player, multi-player spill. Det er to nye racer i Storm of Zehir det er Gray-Orc og Yuan-ti Pureblood.

Grafikken:
Grafikken i Neverwinter Nights 2 storm of Zehir er ikke den aller beste, den er ikke akkurat bra men ikke dårlig heller. Jeg husker når Neverwinter Nights2 først kom ut da var det veldig bra graffik men ikke i forhold til det som er bra i dag. Jeg hadde håpet at grafikken skulle bli litt bedre i denne Expansion packen det ble den jo ikke noe særlig. Men alt i alt helt grei.

Lyd:
musikk: det er ganske kjedelig musikk i spillet, det kunne godt ha vært litt mer rythme og feel i musikken. Siden musikken ikke er så fin så mister man en del av spill følelsen.
Lyd- effekter og lignende: lyd kvaliteten er ganske bra men en del av effektene er litt overdrevet. Det er ikke noe annet å si en at det er helt greit. Men en ting må jeg si voice actingen er bare helt forferdelig nesten som i alone in the dark.

Anbefaling:
Jeg anbefaler spillet får folk som liker fantasy rolle spill, altså spill som icewind dale, balders gate, fallout 1 og fallout 2.

Konklusjon: