Battlefield: Bad Company

Endelig er et spill av serien; Battlefield kommet til Playstation 3 og jeg har koset meg masse med det! Har aldri spilt eller sett ett så eksplosivt spill som Bad Company!

Du er i det kompaniet som ligger lavest i bataljonen du er i. Alle som er i B-company har driti seg ut på en eller annen måte! Spillet starter med at du må gjøre endel forskjellige ting for å bli vant til spillet - noe jeg syntes er utrolig bra siden jeg ikke er så godt kjent med Battlefield-serien - alle spill bør ha ett "training-mission" på starten av spillet!

Singleplayer-delen til Bad Company her helt rå, morsom og eksplosiv! Det er utrolig eksplosivt; du kan sprenge hva du vil og du er ikke trygg noen steder! Hele historien til Bad copmany går ut på å finne gull og drepe gull-baronen Legionnaire(?) med resten av gjengen i B-Company. Resten av historien til Bad Company handler mest om å dra dit og dit, sprenge det og det, og skyte de og de. Det er ikke store minuset, men jeg ville heller tatt med at du skulle finne endel ting på egenhånd, uten at det sto på kartet!

Også var det til Dice sin vell-utvikla online-del! Det er så morsomt, du kan sprenge alt du vil, hvor du vill på online-delen også! Det er også delt opp i ranker, og når du får en ny rank får du ett nytt poeng til å kjøpe deg ny(e) våpen - lurt! Tankser, hellicopter og andre kjøretøy kan du også kjøre på online-delen noe jeg med engang begynte å gjøre!

Er du glad i skytespill som handler om millitæret? Er du glad i en helt fantastisk onlinedel? Da passer Bad Company perfekt for deg, dette spillet er ett utrolig morsomt første-persons skytespill!

+: Eksploisvt spill; nesten alt er mulig å øddelegge! Morsomme karakterer og utrolig morsomme dialoger / samtaler mellom personen i kompaniet.

-: For mange like oppdrag. Tåpelig helsesystem, hvem er det som får mer liv av å stikke en adrenalin pinne i seg? Verdien på livet; dø og start igjenn..