Little Big Planet

Little big planet... Dette må være verdens beste spill! Jeg har aldri spilt et mer kreativt og stilfullt spill noensinne! Det ser kanskje litt kjedelig og stygt ut de første to minuttene du prøver demoen, men bare vent til du skaffer deg spillet! Det er da moroa starter!

På little big planet skal du for det meste gå rundt omkring og gjøre ferdig baner og samle premiebobler, det høres kanskje kjedelig ut men det er det ikke! for når du har gjort noen baner og lært deg hvordan bruke spillet får du låst opp "min måne", det er da moroa starter for alvor. Her kan du lage baner og gjøre hva du vil på dem (ikke bokstavelig talt!!!)! Og det er super morsomt. Etterpå kan du legge dem ut på nettet og bli uber-populær (skal egenlig ganske mye til!). Hvis du ikke er av den kreative typen kan du bare spille andres baner istedenfor.

Fler spiller delen er også ganske morsom. Du kan enten "joine" noen på nettet og bli venner med dem eller du kan invitere noen kamerater hjem og spille og la dem også møte de andre som er online og alle utfordringene de har laget... Verdens beste community!

Designet på little big planet er noe for seg selv. Det ser ut som om alt er laget for hånd. Og personen du styrer heter sack boy og er en tøy dukke som du kan dresse om i alle mulige forskjellige kostymer. Og hvis du ikke syns kostymene som følger med spillet er kule så kan du kjøpe nye i little big store. Her kan du for eksempel kjøpe deg helghast kostyme fra "Killzone2" eller Buzz kostyme fra sonys kjente quiz spillserie "buzz".

Dette er altså det beste spillet jeg noensinne har spilt! Så min karakter blir selv følgelig 10/10!

Medlemsanmeldelser32
Samlet karakter: 9.6/10