Black

Da var det dags for en anmeldelse av spillet black. Har hatt det spillet et par måneder nå men har ikke tenkt på å lage en anmeldelse før nå.

Helt fra starten av, preges spillet av nydelig grafikk som skviser hver eneste dråpe ut av ps2'en. En ak-47 og ei hagle er våpnene du kan velge mellom i begynnelsen pluss en og annen pistol. Spesielt reload-sekvensene er nydelige der du bare fokuserer på våpenet og alt annet blir uklart. Det første brettet føles litt trangt men etter å ha ødelagt et par vegger og sprengt et par fiender i fillebiter, føles det mye friere ut. Fiendene er varierte selv om de fleste dukker under etter et par velplasserte skudd med ak'en. Etter et vellykket oppdrag settes en briefing i gang der du blir informert om at du skal infiltrere en leir om natten i bekmørket. Et nytt våpen blir utlevert, en lyddempet clock! Et fett våpen som virkelig kommer til sin rett ved riktig bruk. Det føles rett og slett herlig å kunne snike seg rundt de intetanende vaktene som går sine faste runder. Et velplassert skudd rett i hodet og fienden faller, de andre vaktene aner fred(!!!) og ingen fare, til slutt faller de andre også. At så og si alt kan ødelegges er en fet detalj, store gasstanker er ofte plassert ved siden av hus som eksploderer samtidlig med gasstanken. Enda en fet detalj, mange flere er på lager, og det vet jeg. Dette spillet kan umulig bli bedre tenker jeg mens jeg skyter et hus i fillebiter med en missile-luncher. Men bedre blir det, og etter at spillet er spillt igjennom en' gang er det umulig å ikke spille igjennom det en gang til. Så fantastisk bra er Black. Men desverre er dette en forbigått perle som selges som billigvare på narvesen og i dagligvareforetninger. Dette fortjener ikke et så bra spill som Black.

Men nå er denne anmeldelsen over, for nå skal jeg spille black og kanskje endelig greie hele spillet på hard. hmmm muligheten er der, og jeg må bare gripe den. Takk for meg. Gi gjerne tilbakemeldinger. På forhånd takk

Samlet karakter: 8.4/10
1
2