Call of Duty: Modern Warfare 2

Warning Spoiler

Man styrer en soldat, man kjemper seg hardt igjennom banene for å komme videre, det skiftes fra soldat til soldat etter at det har skjedd noe med den andre. Man må stoppe Makarov så han ikke får bygget nuclear raketter, Makarov har mange soldater og man må krige seg igjennom å finne informasjon og fakta. Og det er masse forskjellige våpen, kontrollen er ikke vanskelig og man lærer seg den med en gang. Det finnes mange forskjellige shotguns, handguns, launchers, assault rifler og snipere. Man må alltid være i fokus eller så kan man bli overfalt, man får killstreaks etterhvert som man dreper fiender på rad uten å bli drept, disse killstreaksene brukes til å få mange flere kills. Men killstreaks gjelder bare for online modus ikke singleplayer modus. Man har mange equipments sånn som kastekniv, det blir kastet veldig fort, Granat, Claymore, C4. Man har spesial granater og sånn som, flash granat, smoke granat, og noen fler. Man kan bruke en kniv til å stabbe dem med sånn at man tar knekken på dem raskt, dette er effektivt vis man står nærme fienden eller møter fienden ved et hjørne. Uav får opp en radar sånn at man vet posisjonen til fienden og kan storme inn. Counter Uav får ned radaren til fienden, care package gir deg en random killstreak drop. Predator missile sender en styrbar missil som man kan treffe 2-3 personer, Sentry gun er en skyter som man kan plassere fritt. Harrier Airstrike sender man først inn 2 bombefly, deretter et skyte fly, det her var bare noen av de man kan ha. Man kan legge seg ned eller sitte på knærne bak noe som beskytter. Man kan klare challenges å få xp bonus, og man får flere våpen jo høyere level man er.

Det er bra stemmeskuespill noe som gjør at historien ikke blir kjedelig fordi man orker ikke å høre på dem snakke, Bra lyd ikke no sånn irriterende musikk som ødelegger hele opplevelsen.
Ikke no sånn irriterende snakking gjennom hele multiplayeren, det sies på en bra måte. Og når man fyrer av med shotgun eller maskin gevær så høres det ordentlig ut, eller kaster en granat.

Grafikken er flott og tydelig som passer til dette spillet, ikke noen sånne svake former sånn at det er vanskelig å se hvor fienden er.

Dette spillet vil gi det hundrevis av timer online med masse forskjellige modes og det er alltid folk som er online så man behøver ikke å vente lenge for å komme inn i et spill. Det er masse å gjøre i onlinen og man kan prøve å bedre resultat og alt, prøve nye guns og alt sånn der, tar en lang stund før man kommer til 70 som er det maksimale levelet online.

Grafikk 9/10
Lyd 9/10
Gameplay 10/10