logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄

Call of Duty: Modern Warfare 2

call of duty 4 ble kritikerrost, og regnes som et av de beste skytespillene dette tiåret, noe som doblet forventningene til modern warfare 2. Men er dette en å skuffelese eller en perle av et skytespill?

Historien foregår fem år etter handlingen i modern warfare. Du styrer nå sergant gary roach sanderson i task force 141, og private allen som er stasjonert i afganistan. Spillet starter med en spektakulær introdel etterfulgt av en læringsbane. Soap som du styrte i det første spillet er nå captain og leder deg gjennom en kort og intens enspillerdel. Men det er også noe jeg ikke likte med enspillerdelen og det er historie forståelsen man kan fort ende opp med hæ? følelsen vist man ikke følger med ordentlig. Det er også slengt på en modus kalt spec ops det er en som oftest tidsstyrte oppdrag som man låser opp med å få stjerner man tjener når man full fører et spec ops oppdrag et spec ops oppdrag kan være alt fra å løpe oppe på en bro og plaffe ned fiender til å kjøre snøskuter ned en bratt bakke.

Når vi kommer til graffiken er den bare helt fantastisk!!! Spesielt når man ser at solen glinser i våpnene,spesielt likte jeg måten fiendene reagerer når de blir truffet og utsikten ned bratte fjell stilig!! Noe jeg ikke likte var blodspruten på skjermen når man blir skadet kan bli litt distraherende i lengden men ellers er graffiken helt perfekt AI i spillet er helt grei, fiendene er smarte og søker dekning når det trengs mens lagkameratene bare løper rett på.

Lyden i spillet er nesten like perfekt som grafikken. Skuddene skjærer i ørene og mussiken er dramatisk til de rette tidene og episk tilde episke tidene selv om jeg stusset litt på eksplosjonene som var litt svake lydmessig, men dette er vel bare pirking.

Så var det gameplayet da, kontrollene er enkle og presise som i nesten alle FPS-spill egentlig ganske behagelig gameplay i bunn og grunn. Og foregår som oftest som en straight forward shooter.

Så kommer multiplayer delen. Det første jeg kan si er at multiplayer delen i cod 4 var bedre, med så mye killstreaks blir dette en liten overdose. Det er ca 15 maps(det kommer DLC) de fleste kartene er litt for store og blir fort kjedelige. Men det er masse unlockables både våpen og perks det er ca 50 våpen. Det finnes også masse moduser som man kan leke seg med. Det er også noe som heter prestige da begynner man på level 1 (Det er 70 levler) og man mister alle våpen og perks. Men overall er dette en flott multiplayerdel.

.
      Min konklusjon for dette spillet er at det er et flott skytespill, med flott graffik, og lyd og en fin multiplayerdel og en intens enspillerdel anbefales sterkt for skytespillelskere.

Graffik:10