Batman: Arkham Asylum

Skrevet av: albaga   2010-12-23

Jeg har vært i et stort og rart asyl fullt av galninger. Jeg har styrt nattens ridder gjennnom et mørkt og spennende eventyr, som jeg likte fra start til slutt.

Det begynner med at batman fanger joker og tar han med seg i arkham asylum,men så viste det seg at joker hadde planlagt dette hele tiden det var en felle. Nå må batman ordne opp i dette med hans nye moves,batarang o.s.v.

Graffiken var god og mørk, som gjorde spillet så bra. Det er kankje ikke så mye blod i spillet,men det føles så deilig når du ser fienden falle med de kule teknikene som batman bruker. Du kan bruke noe som heter Detective move, som vil hjelpe deg å se om fienden har våpen og om det er en vegg du må ødelegge. Graffiken imponerer virkelig på personene,omgivelsene,og Asylet.

Musikken og lyden hjelper deg gjennom hele spillet. Det er en mørk og trist musikk, som vil få deg til å skjelve da du spiller. Lyden er det jeg faktisk er mest imponert over stemmene er gode,når fienden angriper,bombene og når batman bruker batarang og batclaw. Det er virkelig en herlig lyd så du trenger ikke å bekymre deg om du hører dårlig og om det er dårlig musikk.

Det er noe som kaller seg Riddler trophier, som du må få tak i vis du har tent å få nye challenge mode. Vis du går på PSN så kan du laste ned maps der du kan styre joker blant annet. Dette spillet har action,som vil gjøte deg avhengig av spillet. Bossene er kanske ikke vanskelige,men det spørs vilke vanskelighetsgrad du tar da. Det er litt kult at i mens du spiller så kommer du plutselig i scarecrows world.

Konklusjon: Dette spillet er et must for batman-fans og for de som liker action og en liten dose eventyr. Et spill, som vil få deg til å skjelve fra start til slutt.

Beste øyeblikk:Når du glir og slår fienden ned på bakken.

Verste øyeblikk:Når du ser jokers fjes det er ikke et godt syn.