Guitar Hero: Warriors of Rock

Guitar Hero serien har gjennomgått litt av hvert siden de fant på den geniale plast gitaren for alle som ikke kan spille ekte gitar. Så nå kan alle rocke i stua si med en plast gitar. Det har utviklet seg til en stor serie, og en konkurrent som heter Rock Band, som legger til Trommesett og Mikrofon. Så nå har spillene de fire tingene et rockband må ha, og nå har Guitar Hero fått tittelen melkeserie, og jeg har tatt fram pengene, og kjøpt Guitar Hero Warriors of Rock, med bare gitar vel og merke, og jeg har rocket rommet mitt. Her er min mening om Guitar "Melk" Hero Warriors of "Melk" Rock.

Ingen Onlinedel i anmeldelsen, fant aldri noen å spille med.

Jeg har selv vært skeptisk til hvordan Activision har forandret denne serien om plast gitarer til en kjempe lang serie med mange side spill. Når jeg leste litt på Sound Tracket så jeg en del gode sanger fra blant annet "Avenged Sevenfold", "My Chemical Romance", "Twisted Sisters", og "Drowning Pool". Sistnevnte er kjent for sangen Bodies, som akkurat ble tatt inn i dette spillet. Jeg har lenge også hørt at denne "Epic" spesielle historiedelen skulle være noe tull, men her var det soundtracket jeg bestemte meg for.

King of Kings, God of Gods, Lord of Lords.
Det hele starter med en kamp mellom halv-guden av rock som vil bevare denne stilen som kalles Rock, mens Scourge of Rock, som er den som vil ødelegge denne musikken. (Justin Bieber fan). Scourge of Rock er en maskindrevet robot på størrelse som et fjell, mens halv-guden av rock er ikke noe bedre utenom det poenget at han er kledd ut som en viking i jern. Halv-guden er utstyrt med en stor øks, øksegitar om du vil. Den blir slått ut av hendene og forsvinner ut i verden, mens halv-guden blir fanget inn i et fjell. Gudene av rock må nå finne 8 rockeartister ut i verden, og finne ut om de er verdig å ta kampen mot Scourge of Rock for å redde rockens verden. De har problemer i flere former, og vil bli perfekte for dette oppdraget. De har forskjellige krefter, krefter som er sterke nok til å gi deg mange bonuser i poengsummen. Noen går på StarPower, og andre går på å få større multiplikasjon på poengsummen. Å nå skal du bevise for verden og gudene at du er verd til dette lille oppdraget på å redde rockens verden.

Flammende Pure Awesomeness
Grafikken er faktisk ikke så dårlig som tidligere Guitar Hero spill. Jeg syntes at det er nydelig animert, utenom en ting med trommisen, på noen sanger så slår han bare utenfor rytmen. Selve utseendene til personene du styrer ser ganske bra ut, selv om du ser at de er animert. Fin glans i håret på de fleste, og scenene syntes jeg ble veldig bra laget. Så i grafikkens dager er det ikke noe særlig å klage over utenom trommisen.

Lydsporet er alt i dette spillet. Spillet er et musikkspill så det sier seg selv. Lyden og grafikken er utfordringen å få til å matche og som sagt har de fått det til på nesten alt. Selve sangene syntes jeg er ikke så altfor ulikt originale. Noen forskjeller på orginale og GH versonen på enkelte sanger, som for eksempel "No More MR Nice Guy" Ikke helt likt, men nært. Andre sanger syntes jeg det ble en forferdelig versjon av, og det beste eksemplet på det "Paranoid" med "Metallica, og "Ozzy" Live versonen. Idiotisk sier bare jeg.

Mer en mye
Du har alltids "Quickplay +" når du vil spille sanger om igjen, og da kan du lage ditt helt eget band, og bestemme selv hvordan stilen skal være. Selv har jeg valgt en emo lignende stil, som faktisk ser ganske kult ut, og du kan jo alltids lage sanger, selv om jeg aldri har forstått meg på den delen. Du samler stjerner i Quickplay+ prestasjonen din i dette spillet, og du samler flere for hvor bra du spiller. Av selve bare spille sangen så kan du få seks stjerner. For å oppnå 6 stjerner i sangen må du prestere den 100%, og det vil si en feil og du får ikke den sjette stjernen. De andre stjernene må du få via oppgaver fra hvert eneste instrument, og det er litt av et strev. QuickPlay+ i seg selv er flere timer med moro.

Comperative Mode er en annen modus jeg har testet, men bare sånn at det holder. Den er ganske det samme som på alle spillet. "få mest poeng, og vinn" Det var derimot en jeg fant ut var ganske morsom. Du skal spille en sang mot en eller flere venner, og da gjelder det å få flest poeng, men med en liten vri jeg likte spesielt. Du får ikke velge vanskelighetsgraden, den velger deg. Du starter på Medium så øker du opp i rank etter hvor bra du spiller, men du kan også synke. Så du får flest poeng av å være helt oppe på Ekspert, men i + versjonen av dette spillet så om en får starpower også bruke den så synker de andre ned til laveste ranken, som vil si lavest poeng.

Alt i alt er dette et morsomt spill og jeg har og blir å bruke mye tid i dette spillet. Jeg vet ikke hva det er jeg elsker med dette spillet, men det er nok blant annet det herlige sporliste utvalget, eller det punktet jeg kan lage mine egne rockeartister. Eller de fete scenene jeg kan spille på. Uansett hva det er så er det en god grunn til å fortsette å spille dette spillet. Om du liker musikk som Avenged Sevenfold, Drowning Pool, Slipknot, eller rock i det hele tatt så er dette spillet noe du burde se etter. Om ikke, så kan du ta det fantastiske spillet som heter RockBand The Beatles.

Grafikkens Karakter må nok bli 8/10
Lydens Karakter må nok bli 9/10
Gameplayets Karakter må nok bli 8/10