Halo: Reach

Hvor skal jeg starte å gi ros!

Vi kan starte med storyen. Jeg falt pladask for Reach sin campaign. Det første jeg gjorde når jeg fikk spillet, det var å starte campaign og skru anlegget mitt opp. Spillet hadde en fin intro, og du blir introdusert for alle kollegaene dine. Jeg liker at alle har hver sin spesialitet, og hver sin farge. Campaign var en drøm å spille igjennom, det var action nesten hele tiden. Du fikk oppleve hva som skjedde før MasterChief. Og jeg fikk en følelse av å bli mer ett med Halo historien. Reach var perfekt skapt for denne historien.

Når det gjelder Multiplayer, så er jeg bare helt stum og målløs. Jeg elsker brettene, våpnene, spillmåtene og armor effektene. Du kan gjøre så mye mer enn du tror. Det at du må tjene "Credits" for å kunne kjøpe nye armor ting, er en fantastisk ide. Du blir mer ivrig etter å få credits for å kunne skape din look. En av mine mange favoritt spill moduser er "Team Swat". Det er den beste oppfinnelsen noen sinne. Det er så populært at folk har lagd egne claner som bare er for Team Swat. Dette gjør sånn at Halo Reach går opp tre karakterer.

Firefight har jeg aldri hvert fan av. Det har aldri fanget min oppmerksomhet før, og det gjorde det ikke denne gangen heller. Det blir for kjedelig i lengen, og til slutt blir det bare en joybreaker.

Forge er en........ Nei jeg har ikke ord for det. Bungie så at folk lagde utrolige ting i Halo 3. Så jeg takker dem for at de videreutviklet dette og kom med Forge. Jeg er i Forge hele tiden, for du finner alttid på noe nytt og spennende. Du har så mye muligheter i Forge at man klarer ikke stoppe og bygge for å kunne finne ut av de mulighetene. Du kan skifte farger, du har vinkel grader som gjør ting mer rett og du har kategorier som hjelper deg finne fram til akkurat det du vil ha. Froge har også noen ulemper. Du har ikke uendelig med saker og noen ganger når du har lagd ferdig brettet, så kan du ikke spille det. Det skjer sikkert ikke med alle, men det er den eneste feilen.

Konklusjon:
Halo Reach er et fantastisk spill, som gir en uforglemmelig opplevelse. Dette spillet har alt, og her har Bungie virkelig gitt alt for å gi ut et spill som kan vare i lang tid.

Medlemsanmeldelser7