The Legend of Zelda: Twilight Princess

Jaja, Da endelig fikk jeg tak i spillet jeg har ventet på veldig lenge, nemlig The legend of Zelda: Twilight Princess! Spillet hadde store forventninger fra min side, etter de har kommet med de geniale zelda spillene som Majora's Mask, Ocarina of Time osv, så ville jeg nesten ikek spille TP pga. at jeg kansje skulle bli skuffet, men når jeg prøvde det, var det helt motsatt. La oss si at det er vel det mest geniale Zelda spillet jeg noen gang har spilt, OoT ligger vel på 1st plass enda, men det skal mye til å ta igjen det så ikek tenk på det. Zelda: Twilight Princess hadde veldig mye, for å ikke si MER enn jeg hadde drømt om. Historien er veldig bra, noen ganger litt vanskelig å forstå men jeg klarte meg veldig fint. Gameplay er genial, jeg er veldig fornøyd over hvordan man bruker nunchuck og remoten på når man skal svinge sverdet sitt, skyte med buen sin, og forsvare seg med skjoldet. Design er genialt. Folk kommer til meg og sier, sucka grafikk da! Men det er ikek meningen at Zelda skal ha så sinnsykt bra grafikk, det er det som gjør det så kult, dessuten er grafikken brukbar og gir meg den deilige følelsen av at dette er SPILLET!
Vel en ting som gir nesten 9'ern er vel bossene. Bossene er simple at jeg kunen tatt dem med bind for øynene. Mini bossene er vel nesten vanskeligere, og slik skal det ikke være. Når du kommer inn i et svært mørkt rom, og døren lukker seg bak deg, og du får følelsen; her kommer det noe stort og grusomt. Vel, kansje svært og grusomt, men ikek akkurat vanskelig, ferdig etter 2 min eller mindre. Men det er mye i spillet som er så bra at man ikke tenker så mye over det.

Til slutt vil jeg bare si at The Legend of Zelda: Twilight Princess, er et veldig veeeldig bra spill, og bare verdt å kjøpe wii for det spillet, spørr meg, for det gjorde jeg. Velger du Zelda, velger du et klokt valg =)

Får 10'ern ofc<3

Medlemsanmeldelser31
Samlet karakter: 9.7/10