Ninja Gaiden

Skrevet av: N3ron   2008-02-15

Ninja Gaiden er ett spill produsert av det japanske selskapet Tecmo.

Tecmo har for det meste laget japanske spill som kanskje ikke er så kjente i europa. De mest kjennte er Dead or Alive og Ninja Gaiden.

Ninja Gaiden er verdens vankligste spill og det har kostet meg nesten en tv og en kontroll. De har gjort det så vansklig at bare en på testing teame klarte å gå gjennom på det vanskligste.

Jeg begynnte på dette spille når det var relativt nytt, men på tredje siste bane så hadde den ene kontrollen min nesten konket ut etter den fløy i gulvet. Jeg hadde møtt noen spøkelses fisker som fløy og kom i en syk mengde av gange og etter jeg hadde drept nesten alle begynte en av de å bite på meg. Ninjaen jeg kontrolerte må ha blitt paralysert av denne fisken sin angreps metode, siden jeg ikke kunne bevege meg. Etter at den hadde bit meg i ca. 1min uten at jeg kunne bevege meg eller gjøre noe så døde jeg.

Dette fikk meg til å klikke i vinkel. Det skal ikke være mulig å bli drept av en finde på den måten på NORMAL!!!!!!!!!!, i tillegg finnes det hard, very hard og MASTER FUCING NINJA!!!!!.

Jeg har nå( etter mange timer strev klart Ninja Gaiden på Normal =D.

Jeg har klart å komme til bane 7/16 på Hard. Men jeg gidder ikke mer nå. Jeg klarte nesten å drepe bossen (Alma) på bane 7 men så begynnte hun å bare kaste søyler på meg. Dette var inne i en kirke, og etter hun hadde kastet ca.50 søyler på meg så begynnte jeg å lure på hvor de kom fra, jeg er temmelig sikker på at hun har de i buksen(som ikke eksisterer) akkurat som Gordon Freeman. (Bortsett fra at han har de på seg).

Mens Alma kastet søyler så måtte jeg jo prøve å drepe henne, men hun tålte tydelig vis alt så lenge hun hev de søylene på meg.

Grafikk: Veldig Bra
Gameplay: Dårlig kamra vinkel.
Vansklighetsgrad: Vis du har tenkt å gå gjennom dette på Master Ninja før du dør, skyt deg. Det er mye mindre smertefult.

Kjøp dette siden det er det vanskligste spille som er laget, og fordi du får en god følelse etter du har runna om det. Dessverre kan det å forsøke på dette føre til store skader på alt rundt deg siden du antagelig vis kommer til å hive kontrollen til helvette ett par ganger. (Tror faktisk at det er Ninja Gaiden som er grunden til at X-Box kontrollen har ett ekstra ledd så du ikke skal ødelegge hele kontroll innputen når du hiver kontrollen).

Legg merke til de store buksene til Alma på bildet.

Samlet karakter: 10/10
1