Norsk
Gamereactor
nyheter
The Secret World

Onlinerollespill fra Funcom

Velkommen til The Secret World

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Norske Funcom, mest kjent for Anarchy Online, Den lengste reisen og Dreamfall: The Longest Journey, har nylig annonsert et nytt onlinerollespill kalt The Secret World som skal slippes til PC og Xbox 360, men når det skal skje har ikke blir offentliggjort. Funcom jobber som kjent med sluttfasen av Age of Conan: Hyborian Adventures, så vi skal nok ikke forvente oss at The Secret World med det første selv om det har vært i utvikling i et knapt år og har nådd et spillbart stadium.

Spillet utvikles parallelt hos Funcom i Oslo og i deres Beijing-studio i Kina.

Ragnar Tørnquist, produsent for ‘The Secret World':

"We started envisioning this contemporary online world more than ten years ago, and as the years passed the ideas grew and improved. We always wanted a different kind of online world, something scary and contemporary, something deeper and closer to our reality. Our goal now is to create a detailed world where players feel empowered and part of something big, something mystical and epic."

Spillet utspiller seg altså i vår tid, men Funcom har tatt myter og konspirasjonsteorier og skapt en verden før vår egen mer familiære verden. Spilleren reiser rundt for å bekjempe ondskapen i en rekke ulike mytologiske og konspiratoriske miljøer.

Sjekk de første konseptscreens fra spillet nedenfor.

The Secret WorldThe Secret WorldThe Secret WorldThe Secret World
The Secret WorldThe Secret WorldThe Secret WorldThe Secret World

Relaterte tekster

The Secret WorldScore

The Secret World

ANMELDELSE. Skrevet av Jostein Holmgren

Norges største spillansering noensinne lykkes med å være et annerledes MMO. Jostein har satt karakter på Funcoms The Secret World...

1
The Secret World blir tv-serie

The Secret World blir tv-serie

NYHET. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

Vi hører ganske ofte om filmatiseringer av ulike spillunivers om dagen. Noen mener dette er tåpelig siden man gjerne bruker fler titalls timer i et spill, og derfor blir...



Loading next content