Norsk
Gamereactor
nyheter
Dragon Age II

Enklere å prate i Dragon Age 2

Det kokes ned til tre valg

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Bioware er i full gang med oppfølgeren til Dragon Age: Origins, og via IGN kan de nå melde at dialogsystemet har blitt hakket forenklet. "Gode", "slemme" og "tøffe" svar vil bli merket med hvert sitt respektive symbol, pluss at det enkelte steder i dialogen vil forekomme valg som leder til filmatiske scener. Et eksempel er en dialog hvor en gruppe med orker kan risikere å bli kuttet i fillebiter som følge av spillerens respons.

Kampene i sanntid vil visstnok også være mer iøyenfallende, med kroppsdeler i fritt fall og synlige kjøttsår. Grafikken har vært en av de tingene som Bioware ønsket å fikse på i forbindelse med Dragon Age-serien - spesielt konsollversjonene.

Mars 2011 er den foreløpige datoen, som ble røpet tidligere denne måneden.

Dragon Age II
Å dra på fisketur er ikke som det engang var.

Relaterte tekster

Dragon Age IIScore

Dragon Age II

ANMELDELSE. Skrevet av Ingar Takanobu Hauge

Figurdrevet rollespill med actionorientert kampsystem. Ingar har satt seg godt til rette med Biowares rollespilloppfølger. Her er dommen...



Loading next content