LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Gamereactor
      nyheter
      Crysis 2

      Grafisk oppdatering til Crysis 2

      Vi har sammenliknet DX9 og DX11

      Abonner på vårt nyhetsbrev her!

      * Påkrevd felt
      HQ

      Etter ca. tre måneder med venting er omsider Directx 11-støtte på plass for PC-versjonen av Crysis 2.

      Vår svenske kollega Petter Hegevall har fått prøvd seg med den oppgraderte utgaven og kan ikke annet enn å si seg imponert.

      Den 2,3 GB store oppdateringen fører med seg følgende:

      • Tessellation + Displacement Mapping
      • High Quality HDR Motion Blur
      • Realistic Shadows with Variable Penumbra
      • Sprite Based Bokeh Depth of Field
      • Parallax Occlusion Mapping
      • Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates
      • Water Rendering improvements
      • Realtime Local Reflections
      • Contact Shadows
      • Improved Tone Mapping

      Skyggene har fått en solid overhaling, og det samme gjelder partikkeleffektene og lyssettingen. Tesselation sørger samtidig for at teksturene fremstår mye mer detaljerte, noe som kommer tydelig frem av før-og-etter-bildene Petter har snekret sammen:

      Crysis 2 DX9 vs. DX11 - sammenlikning 1
      Crysis 2 DX9 vs. DX11 - sammenlikning 2

      For å markere oppdateringen har også utvikler Crytek selv laget en ny trailer, der de viser frem de nye forbedringene.

      DX11-oppdateringen kan for øvrig lastes ned fra Mycrysis. En annen oppdatering med forbedrede teksturer til både DX9 og DX11-versjonene av spillet kan lastes ned fra samme side.

      HQ

      Relaterte tekster

      Crysis 2Score

      Crysis 2

      ANMELDELSE. Skrevet av Petter Hegevall - GRSE

      Cryteks brennhete oppfølger er et studium i godt design kombinert med nydelig grafikk. Vi har skutt oss gjennom Crysis 2 for å gi dere en omfattende vurdering...



      Loading next content