LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Gamereactor
      nyheter
      The Elder Scrolls V: Skyrim

      - Skyrim minner mer om Fallout 3

      Bethesda har lært av tidligere utgivelser

      Abonner på vårt nyhetsbrev her!

      * Påkrevd felt
      HQ

      Til tross for at The Elder Scrolls IV: Oblivion er anerkjent som et fantastisk rollespill er det noen elementer som vil være annerledes i oppfølgeren The Elder Scrolls V: Skyrim.

      Som forklart av spillregissør Todd Howard skal noen av disse endringene være hentet fra ett av Bethesdas andre suksessfulle rollespill, Fallout 3.

      I Oblivion økte nemlig fiendenes nivå i tak med spilleren. Dette vil ikke være tilfellet i Skyrim:

      - Skyrim minner mye mer om Fallout 3, ettersom du vil møte stadig tøffere fiender når du går opp i nivå, uten at de lettere fiendene forsvinner, forklarer Howard.

      Videre peker han på at samtalesystemet skal ha hentet inspirasjon fra Fallout 3, og at de tilfeldige dialogene nå er borte:

      - Det er veldig få fullstendig tilfeldige samtaler. Vi har heller beveget oss mot et system likt det vi hadde i Fallout 3, hvor man hadde spesifikke samtaler med spesifikke personer om forskjellige temaer, fortsetter Howard.

      Til slutt forklarer Howard at utviklingsteamet også har hentet inspirasjon fra Fallout 3 når det gjelder utformingen av spillverdenen, for å gjøre den mer interessant og levende:

      - Vi innså at den historiedrevne verdenen vi hadde i Fallout 3, der man dumpet borti tilfeldige små scener, er veldig god. Så vi prøvde å gjøre den typen oftere, avslutter Howard.

      Kilde: PC Gamer.

      The Elder Scrolls V: Skyrim

      Relaterte tekster



      Loading next content