Norsk
Gamereactor
nyheter
God of War: Ascension

Slik lages God of War: Ascension

Bak kulissene hos Sony Santa Monica

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Den 13. mars er det endelig actionspillet God of War: Ascension klart for lansering, et spill utviklerne hos Sony Santa Monica har jobbet med i flere år.

Denne prosessen har de dessuten dokumentert med jevne mellomrom, og i dag offentliggjorde de den andre delen av selskapets utviklerdagbok, der vi får bli med bak kulissene under utviklingen:

Unchained Dev Diary: Desert of Lost Souls Part #1:

HQ

Unchained Dev Diary: Desert of Lost Souls Part #2:

HQ

Relaterte tekster

God of War: AscensionScore

God of War: Ascension

ANMELDELSE. Skrevet av Ruben Jones

Kratos fortsetter sin nådeløse slakt av mytologiske skapninger i denne forgjengeren, men er dette virkelig den illsinte spartanerens oppstigning?

8
Kostet nye God of War 300 millioner?

Kostet nye God of War 300 millioner?

NYHET. Skrevet av Morten Bækkelund

Salget av det nye God of War: Ascension går dårligere enn forventet. Det er dårlige nyheter for Sony, som angivelig brukte rundt 50 millioner dollar på utviklingen.

6
Lad opp til God of War: Ascension

Lad opp til God of War: Ascension

NYHET. Skrevet av Morten Bækkelund

Kratos viser flere følelser enn før i det kommende God of War: Ascension. I denne traileren får vi ett inblikk i fortidens hans, og bakgrunnen for raseriet.



Loading next content