Da spillomlaget til det nye Bioshock Infinite ble presentert ble mange skuffet over det generiske motivet. Den spennende skybyen Columbia er fraværende, og bildet domineres av en sedvanlig cowboy-helt med hagla over skulderen.
Nå har imidlertid kreativ leder Ken Levine latt høre fra seg om temaet, for å kaste lys over avgjørelsen hos Irrational Games. Spillomslaget er nemlig ikke designet for kjernefansen, men for tilfeldige spillere som er innom butikken:
- Vi tok en runde på diverse steder, blant annet studenthus, for å høre om folk kjente til spillet. Det viste seg at ingen hadde kjennskap til det, forklarer Levine overfor Wired.
- Vi ønsket å treffe disse menneskene, de som ikke leser IGN. Vi ville at disse folkene skulle plukke coveret og tenke at spillet ser kult ut. Oi, en flyvende by. Sjekk ut denne Elizabeth-dama på baksiden. Sjekk ut monstrene. [...] De folka som ikke allerede er informerte, det er de spillomslaget er laget for, avslutter Levine.
Så da vet vi det.