Norsk
Gamereactor
nyheter
The Witcher 3: Wild Hunt

Ingen lastetider i The Witcher 3: Wild Hunt

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

CD Projekt RED har avslørt at spillere ikke vil møte på noen lasteskjermer mens de reiser rundt i The Witcher 3: Wild Hunt, men det gjelder naturligvis ikke når man benytter såkalt fast travel for å krysse store avstander. Det vil ikke kreve innlasting å gå inn i ulike bygninger engang.

"No, there's no loading times. Only when you actually start the game, when die and load the game, or when you fast travel. That fast travel loading time depends on how far you have to travel of course. If you just fast travel a little bit, it's a really short loading time."

"Just going in and out of a building, there's no loading time. Nothing. It's just creates this really nice experience."

Med tanke på hvor stor spillverdenen kommer til å være i The Witcher 3: Wild Hunt, så er det rimelig imponerende at utvikleren har klart seg uten lastetider.

The Witcher 3: Wild Hunt

Takk, VG24/7.

Relaterte tekster

4
The Witcher 3: Blood and WineScore

The Witcher 3: Blood and Wine

ANMELDELSE. Skrevet av Robin Høyland

Den siste utvidelsen til storspillet The Witcher 3: Wild Hunt er her, med enda vakrere omgivelser enn tidligere. Vi sendte Robin på vinsmaking i Toussaint...

2
The Witcher 3 - Hearts of StoneScore

The Witcher 3 - Hearts of Stone

ANMELDELSE. Skrevet av Adrian Berg

CD Projekt Red sparer ikke på kruttet i den første skikkelige utvidelsen til The Witcher 3: Wild Hunt. Vi har testet Hearts of Stone...



Loading next content