Sortering: Siste / Mest diskutert / Høyeste score / Populær bruker / Flest anmeldte spill

• Skrevet av Solmyr Raven den 27 februar 2017 klokken 02:08
    • Ord og tanker i natten...

• Flere som er våkne der ute i natten? Det er iallfall jeg. Sikkert kaffekoffeinet som slår inn og ikke vil gi slipp.
    • Predator
    • Skrevet av Predator den 27 februar 2017 klokken 00:46
    • Tanker om "La La Land"

• Damien Chazelle har på kort tid blitt et navn verdt å huske, en filmskaper med en lidenskapelig kjærlighet for det kulturelle; film, musikk, dans, også videre. Han har ikke laget mange filmer, snarere tvert imot; hans første film ble lansert i 2009, het Guy and Madeline on a Park Bench, og som til tross for suksessfulle visninger på diverse festivaler, gikk hus og forbi for et globalt publikum. I 2014 kom hans andre film, Whiplash, på scenen, og det med et mektig stort brak. Whiplash, en av dette tiårets store, store filmer, er et mesterverk som viser intensiteten og presset med å være i et stort jazzband. Filmen er mer voldsom og frenetisk enn mange actionfilmer, og sementerte Chazelle som et stort talent. Likevel er den naturlige tvilen der; hadde han nådd sitt potensial før han fylte 30? Var dette hans første, men samtidig siste mesterverk? Jeg var derfor utrolig spent på hans tredje prosjekt - La La Land, som skiller seg drastisk ut fra hans forrige. Dette er en full-blods musikal. En musikal om det å våge å drømme. En feiring av livet samtidig som den viser hvor kjipt det kan være, pakket inn i en vakker, jazzfylt historie om to mennesker som finner hverandre midt i livets store prøvelse - nemlig å oppfylle sine drømmer.
    • Quinzel
    • Skrevet av Quinzel den 26 februar 2017 klokken 22:05
    • Stafettbloggen shines on! Etappe 6: #ÐR34M$

• Denne gangen er det jeg, the queen of GR, som har tatt over stafettpinnen. Dere som ennå ikke har deltatt må gjerne slenge dere på, bedre sent enn aldri my dear friends! Dere vil bli belønnet med en gooood klem! Reglene for å delta finner du her: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=14&thread=89753&page=1
    • stikox93
    • Skrevet av stikox93 den 26 februar 2017 klokken 12:47
    • Oscar 2016 spekuleringer

• Filmnerders store høydepunkt er i kveld og etter å endelig ha kommet meg gjennom de fleste nominerte filmer tror jeg at jeg har en ganske god oversikt over hvordan natten blir
    • A to the H
    • Skrevet av A to the H den 24 februar 2017 klokken 19:32
    • Legitimering av konspirasjoner #HAT.

• I mens andre snakker om det personlige; ting som plager dem enten fysisk i hverdagen, skal jeg heller ta for meg mitt forhold til konspirasjonsteorier. Aldri har forholdet mellom stat og mennesker i USA og Norge vært så marginalisert av flittig bruk av konspirasjonsteorier. Ved månelandingen i 1969 hisset aggressive mennesker seg opp da Buzz Aldrin, Michael Collins og Neil Armstrong landet på månen i sitt romfartøy, Apollo 11. Hvorfor hisset de seg opp? Fordi de mente at alt var iscenesatt og at de aldri landet på månen. Romkappløpet mellom Sovjetunionen og USA hadde nådd sitt største klimaks, og folk spekulerte i om dette egentlig skjedde. Forskjellen mellom 1969 og 2017 er at konspirasjonene har nådd det hvite hus.

LIVEFEED

Sortering: Siste / Populær bruker / Mest fulgte bruker / Trends

Grupper