Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Medlemsinnlogging






Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Gamereactor Norge
artikler

GRTV - De viktigste intervjuene fra E3 2017

  • Tekst: Ford James

Vi sendte et ekstra stort team til Los Angeles i år for å dekke E3-messen, og de gjennomførte en haug av intervjuer med de mest interessante spillutviklerne - store og små. Her har vi oppsummert de intervjuene vi mener har mest å fare med, og vi anbefaler deg å sjekke disse.

Forza Motorsport 7 / Turn 10 / Dan Greenawalt: Det syvende spillet i serien ble avduket på scenen under Microsofts konferanse, og vi møtte kreativ sjef Dan Greenawalt like etterpå for å snakke om blant annet hvor godt spillet skal være optimalisert for deg som liker å bruke ratt og pedaler.

Werewolf: The Apocalypse / Cyanide Studio / Julien Desourteaux: Dette spillet ble annonsert tidligere i år, men vi fikk sannelig vite mye mer om sinnemestrings- og actionrollespillet fra Cyanide Studio da vi snakket med spillregissøren. Spilleren skal ta på seg rollen som en miljøaktivist, og deretter forsvare moder jord mot menneskenes herjinger.

Monster Hunter World / Capcom / Ryozo Tsujimoto: Capcom kunne annonsere dette på messen, og det ser unektelig ut til å være det mest imponerende Monster Hunter-spillet så langt. Her forteller utvikleren om hvordan de har utnyttet kraften i de nyeste konsollene til å lage en levende verden med et eget økosystem, samt monstre med egen intelligens.

Assassin's Creed Origins / Ubisoft Montreal / Ashraf Ismail: Assassin's Creed er tilbake etter å ha tatt et friår i 2016, og denne gangen har spillserien tatt turen til Egypt. Ubisoft har bygd ut alle gameplay-aspektene fra tidligere spill i serien, og de skal ha sett ekstra nøye på hva som fungerte i Black Flag. Vi snakket med spillregissøren på Origins, og han kunne fortelle om hvordan de vil gi spillerne mulighet til å dyrke sin egen spillestil ved hjelp av rollespillelementene i spillet.

Mount & Blade II: Bannerlord / Tale Worlds Entertainment / Armağan Yavuz: Vi grep tak i studioets grunnlegger og sjef etter at Bannerlord ble vist frem på E3. Han kunne fortelle om hvordan kampene vil bli bedre takket være mer flytende animasjoner, men også nye mekanikker innen blokkering av slag.

Life is Strange: Before The Storm / Deck Nine / Zak Garriss: For den kommende forløperen til Life is Strange har utvikleren overlatt styringen til Deck Nine. Vi tok en prat med sjefsforfatteren ved studioet for å finne ut litt om hva han har skrevet, og han lover i det minste et nytt perspektiv og mange overraskelser.

Mario + Rabbids Kingdom Battle / Ubisoft Milan / Davide Soliani: Etter mange lekkasjer ble altså dette spillet annonsert på E3, og det er Ubisoft Milan som har jobben med å utvikle det. Nintendo Switch-spillet byr på Xcom-aktig strategi, og da vi traff kreativ sjef Davide Soliani fikk vi vite mer om lydsporet, mekanikkene og hvor mye kjærlighet de har øst over hele produksjonen.