Kratos og Atreus er tilbake og ser bedre ut enn noen gang.
En ny legende, et sprengt kart, rangeringsendringer, enda ett våpen, flere kosmetiske tillegg og til og med lansering på en ny plattform. Respawn har virkelig ikke spart på kruttet denne gangen.
Anders prøver på noe nytt og kommer her med en skikkelig spillanbefaling. Her er hans grunner til at du burde sjekke ut Trine: Ultimate Collection.
Eirik mener at CD Projekt Red bare tenkte på penger da de slapp gigantspillet på de utgående konsollene, og klarte å lure til seg godtroende personer.
Vi slår av en prat med spillregissør Cameron Christian om den nye helten i Spider-Man: Miles Morales og hvordan hans evner forbedrer spillbarheten.
Vi har snakket med spillregissør Chad Grenier om alt som har med den syvende sesongen å gjøre.
Eirik har i kjent stil bestemt seg for å senke forventingene etter noen urovekkende hendelser slik at faren for å skuffes senkes, så la oss høre hva grunnene er.
Det har gått litt over en måned siden vi fikk servert PGA Tour 2K21 fra HB Studios og 2K. Nå kommer den første store oppdateringen, og vi har slått av en prat med utvikleren.
John-Edvard forteller om hva han har spilt i det siste, nemlig Avengers-betaen.
Det er ikke bare Kurosawa Mode som gjør at Ghost of Tsushima føles som en gammel samuraifilm. Ingar har samlet noen av sine tanker rundt sommerens storspill.
Vi fyrte av noen spørsmål til assisterende spilldirektør Alex Cox, og her er salven han sendte tilbake.
En sær GameCube-tittel får en ny sjanse til å vinne hjerter. Mens vi venter på at Final Fantasy-spinoffen skal treffe butikkhyllene funderer Tommy på om dette er et spill som egentlig har livets rett.
Jin Sakai har en tøff oppgave foran seg i Ghost of Tsushima. Her er tipsene som kan hjelpe ham med å komme i gang...
Alle videoene og spørsmålene har blitt lagt inn. Skynd deg og delta for muligheten til å vinne en Collector's Edition av Ghost of Tsushima.
Og noen ting som fortsatt bekymrer etter kveldens War Table-presentasjon og et intervju med utviklerne.
Debutspillet til V1 Interactive er klart for takeoff. Vi har pratet med studiosjefen Marcus Lehto om Disintegration.
Om ikke lenge kommer den siste store PS4-eksklusive tittelen. Vi tok en prat med Nate Fox om Ghost of Tsushimas brutale kamper, og den åpne verdenen man får utforske.
Om få dager kommer endelig The Last of Us: Part II. Vi tok en prat med spilldirektøren Kurt Margenau.
Square Enix har omdefinert hva spillere bør forvente av nyversjoner i fremtiden, både når det gjelder Final Fantasy og ellers.
Vi endrer planene våre for sommeren. Her er alt du trenger å vite.
Det er masser av fantastiske oppleveleser som bare venter på å bli oppdaget på Sonys streamingtjeneste.
Cloud har hatt mange iterasjoner gjennom årene, men denne gangen er det noe som ikke stemmer. Kristian går denne molefonkne soldaten i sømmene for å finne ut hvor det har gått galt i dette karakterportrettet.
Kontroversielle trailere, harde arbeidsforhold, coronaviruset og spoilere (som ikke vil nevnes her) har skapt dele meninger om spillet. Eirik ser nærmere på konsekvensene av dette.
Så er vi endelig her, etter femten år med "kanskje," misvisende E3-oppvisninger og tech demoer; Final Fantasy VII: Remake. Kristian vet ikke helt hva han føler om det.
I artikkelserien om glemte spillperler har Ingar denne gangen mikset drinker og lyttet til kundenes problemer i cyberpunkbaren VA11 HALL-A.
Vi fortsetter vår artikkelserie om de beste spillene fra forrige tiår. Denne gangen tar Ingar oss med på en reise gjennom Journey.
Forrige tiår vartet opp med flere spillperler. Tommy trekker fram et indie-mesterverk som umiddelbart fikk en plass på stjernekartet.
Vi fortsetter vår artikkelserie om de beste spillene fra forrige tiår. Ingar forklarer hvorfor The Witcher 3: Wild Hunt er et verdig spill på lista.
Hovedspilldesigner Richard Cambier pratet med oss i LA om Part II og hvordan ting har utviklet seg med denne lenge ventede oppfølgeren.
En av bransjens absolutt mest ikoniske skapere tok seg tid til å prate med oss i Tokyo.
I debatten rundt vanskelighetsgraden i spill bør vi kunne gi folk en mer konstruktiv tilbakemelding enn "du suger, så bli bedre."
Artikkelserien "Glemte perler" fortsetter, og denne gangen er det Kristian som har tatt til Kamurochos gater i Yakuza Kiwami!
Anders har gått det etterlengtede spillet litt nærmere etter i sømmene og har funnet litt smårusk.
2017 og 2018 blir betraktet som to av tidenes beste spillår, og Eirik har troen på at 2019 kan blande seg inn også. Her er seksten av grunnene hvorfor.
PlayStation 4 fyller fem år, og har i løpet av de årene bygget seg opp et meget stort spillbibliotek. Hvilke av disse bør du faktisk kjøpe? Eirik gir sine forslag.
Artikkelserien om glemte spillperler er tilbake. Denne gangen tar Ingar for seg et lite spill lansert i mai som alle med Castlevania-kløe bør få med seg.
Mange har sagt at Rockstars storspill er nærmest perfekt, men Eirik har ingen problemer med å finne ting som kunne vært bedre eller som vil plage enkelte.
Klikk deg inn, les om Lara Crofts historie, se videoene våre og vinn en fet premie!
Den svenske sjefsredaktøren hoppet på morgenflyet til Athen for å slå av en prat med coverstjernen på NBA 2K19, Milwaukee Bucks-angriperen Giannis Antetokounmpo.
Vi viet V en visitt (h)vor vi fikk se (h)vilke valg Dice har begått, og vi vurderer (h)vordan om de fungerer eller ei.
Kanskje er det ikke homofobi som ligger i furoren bak The Last of Us: Part II-traileren, men god gammeldags egoisme. Kristian tar et oppgjør mot privilegerte spillere.
Vi sjekker innom de forskjellige skribentene våre og finner ut av hva de har drevet med i uka som har gått, hva de spiller i helga og om de har noe kult å anbefale.
Vi har samlet alle favorittene våre fra årets messe i en hendig artikkel.
Electronic Arts starter showet med sin konferanse på lørdag. Her forventer vi å høre mer om Battlefield V, Anthem, FIFA 19, The Sims 4, og en del hemmeligheter.
I den tredje og siste delen av artikkelserien om norrøn kulturhistorie i spill, undersøker vi det kulturelle lappeteppet av historiske og litterære referanser som er Skyrim.
Hva skjer når den norrøne litterære arven bare er et kjøretøy for et dypere budskap? Følg med når Kristian gransker hvordan det internasjonale spillmediet bruker vår kulturhistorie i Hellblade: Senua's Sacrifice!
Returen til andre verdenskrig, lanseringsdatoen, den første traileren, en historiedel som tar oss til Norge, en ny samarbeidsmodus og mer ble offentliggjort i kveld.
Det tredje spørsmålet i den store Detroit: Become Human-konkurransen vår har ankommet. Klikk deg inn, se videoen, besvar spørsmålet, vinn fet premie!
Vi oppdaget mange interessante indietitler i løpet av en veldig travel uke i Boston.