Norsk
Gamereactor
nyheter
Balatro

Balatro-skaperen: "Jeg har massevis av spill som aldri har blitt vist for offentligheten"

Indieutvikleren LocalThunk reflekterer over viktigheten av å nyte den kreative prosessen.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Utvikleren bak indiesuksessen Balatro, LocalThunk, har fortalt at han har laget mange spill som aldri har blitt utgitt for publikum. I et Reddit-innlegg forklarte LocalThunk at hans tilnærming til spillutvikling er fokusert på å nyte den kreative prosessen i stedet for å sikte mot å skape et perfekt mesterverk. Han sammenlignet spillutvikling med maleri, der gleden kommer fra selve det å skape noe. LocalThunk bemerket at indieutviklere bør omfavne den iterative utviklingsprosessen og unngå skuffelser ved å forvente umiddelbar suksess.

Kan disse uutgitte spillene noen gang se dagens lys?

Balatro

Relaterte tekster

BalatroScore

Balatro

ANMELDELSE. Skrevet av Ben Lyons

LocalThunks poker-roguelike kan ha stjålet tittelen som februars beste indiespill.



Loading next content