Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging






Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Gamereactor Norge
esports
League of Legends

Worlds utsatt en time på dag tre

Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

League of Legends Worlds-turneringene er kjent for å ha et skikkelig opplegg og følge skjema. Det kan uansett skje feil der også.

I går, på tredje dag av Worlds-turneringen, led nemlig konkurransen av hele fem tekniske feil, noe som første til omtrent en time med nedetid. Slikt er selvsagt ikke bra under en slik tilstelning, men Riot Games fikk i alle fall vist frem Chronobreak-verktøyet som lar dem spole tilbake kampen til et tidspunkt hvor ting fortsatt gikk bra. Dermed slapp deltakerne å starte på nytt i alle fall.

Utviklerne sier at de fleste av problemene skyldtes nettverksproblemer, og at de jobber på spreng for at dette ikke skal skje igjen.

League of Legends