Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Trojansk hest - trenger hjelp!


hei. norton internet security 2008 fant for litt siden en trojan hest. jeg vet det er et farlig virus. norton sier at det har blokkert trojanen, men er det noe jeg kan gjøre for å fjerne hele dritten? vil helst ikke ha den der. norton har heller ingen anbefalte løsninger. vær så snill å hjelp!!! tusen takk.
  • 0
Norton 2008?
det skal gå ann å velge ''ignorer, fjern eller blokker'' går det ikke?
Når jeg hadde norton 2008, så kunne jeg det.
  • 0
Tror det er et dritt bra antivirusprogram som heter Avast
Life suck, then we die
  • 0
Norton er helt bugget, men hvis du søker litt rundt på microsoft sine hjemmesider og på sikre nettsider, finnes det mange programmer som er spesialbyggde for å fjerne bestemte trojanere og virus, brukte en slik en for litt siden for å fjerne en. Kan du gi meg navnet på den slik at jeg kan prøve å lete jeg og?

Lagt til 2008-05-22 22:46:
Eller Avg, veldig bra virusprogram gratis!

Ps: Kult bilde torgrim!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Siterer stigus_pigus:
Norton er helt bugget, men hvis du søker litt rundt på microsoft sine hjemmesider og på sikre nettsider, finnes det mange programmer som er spesialbyggde for å fjerne bestemte trojanere og virus, brukte en slik en for litt siden for å fjerne en. Kan du gi meg navnet på den slik at jeg kan prøve å lete jeg og?

Lagt til 2008-05-22 22:46:
Eller Avg, veldig bra virusprogram gratis!

Ps: Kult bilde torgrim!


heihei.. norton antivirus har blokkert trojanen nå. tror problemet egentlig er løst nå, for viruset har ikke gjort noe med pc'n min uansett. TAKK for at du var villig til å hjelpe i allefall, men kan du si meg hvordan jeg finner navnet på trojanen? takk igjen ;)
  • 0
Jeg har Avast, Spybot, AVG og CCleaner. Bruker som regel bare Avast eller AVG, men de andre programmene duger også.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Prøv ut Advanced WindowsCare V2
Er gratis, laga av AVG folka
Dritbra
  • 0
For et par måneder siden fikk vi også en trojansk hest som galloperte inn på vår datamaskin. Vi lastet ned AVG, som er et gratis virusprogram.
Den skannet hele PC-en, og "utryddet" alt som kunne krype og gå av virus.

AVG er fin å bruke ellers også, finner virus med en gang de kommer, og fjerner dem på en rask og enkel måte. Mitt tips:

Bli kvitt virus: Last ned AVG for O,-
You'll never walk alone
  • 0
Jeg har forelsket meg i Nod 32 og det fungerer glimrende for meg. Andre som bruker det?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nod 32 er det BESTE *Stor fan av det*
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Norton tåler ikke spessielt mye når pcen har fått en trojan, hadde det en gang før og Norton ble også skadet av viruset den var helt tullerusk og kunne ikke brukes før reformatering.
  • 0
Jeg bruker AVG og noe som heter Spybot. De to fjerna i alle fall en trojan fra PC-en min i slutten av januar!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Bruker selv NOD32, en god "allrounder".
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!