Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Kjappe spørsmål om hardware [Q&A]

Missing Avatar
Refsa
Etter min mening burde de ikke ta en dritt for dette...

-Jørn Hammerø-
DoGRoG
DoGRoG
Har et utrolig stort problem med PCen min! Hver gang jeg spiller Singleplayer i Modern Warfare 2, så klikker PCen hver gang jeg skal til å kjøre Snowmobile for første gang. Skjermen blir helt rosa med mange svarte "flekker" på, og det kommer en lyd som høres ut som en AK-47 som skyter konstant hele tia. Jeg kan ikke stoppe dette, så er nødt til å restarte PCen hver gang det skjer. Akkurat det samme har skjedd i andre spill også, men da har det bare blitt en plain random farge(grønn, rosa, hvit you name it) og akkurat den samme lyden kommer, og jeg er nødt til å restarte PCen.

Har en PC-flink onkel som sa at det kan hende det er noe med skjermkortet som er i veien, og at jeg burde klage til de jeg har kjøpt den av(har kjøpt en "custom made" PC fra Komplett.no).

Er det noe jeg kan gjøre selv for å fikse dette? Eller skal jeg ringe til Komplett.no? Jeg har fortsatt garanti på PCen så skal ikke være noe særlig problemer med det, men har veldig lyst til å bli ferdig med Singleplayeren til MW2

bendik920
bendik920
Siterer DoGRoG:
Har et utrolig stort problem med PCen min! Hver gang jeg spiller Singleplayer i Modern Warfare 2, så klikker PCen hver gang jeg skal til å kjøre Snowmobile for første gang. Skjermen blir helt rosa med mange svarte "flekker" på, og det kommer en lyd som høres ut som en AK-47 som skyter konstant hele tia. Jeg kan ikke stoppe dette, så er nødt til å restarte PCen hver gang det skjer. Akkurat det samme har skjedd i andre spill også, men da har det bare blitt en plain random farge(grønn, rosa, hvit you name it) og akkurat den samme lyden kommer, og jeg er nødt til å restarte PCen.

Har en PC-flink onkel som sa at det kan hende det er noe med skjermkortet som er i veien, og at jeg burde klage til de jeg har kjøpt den av(har kjøpt en "custom made" PC fra Komplett.no).

Er det noe jeg kan gjøre selv for å fikse dette? Eller skal jeg ringe til Komplett.no? Jeg har fortsatt garanti på PCen så skal ikke være noe særlig problemer med det, men har veldig lyst til å bli ferdig med Singleplayeren til MW2

les her http://www.gamingnewslink.com/2009/11/10/fixing-call-of-duty-mo
dern-warfare-2-errors-freezes-crashes-and-install-problems/

kan løse problemet ditt.

fargen på denne teksten matcher bildet mitt
Missing Avatar
Andreas-fox
Tusen takk for hjelpene råd, skal gjøre det så snart som mulig. Hvor mye koster det ca?

Det er gratis, det går på garantien!

OG hvis det er slik jeg tror det er, trenger du ikke ha Windows-CDer for å reformatere. (Hvis du noen gang vil gjøre det..) Når du starter opp PCen kan du ganske enkelt trykke ALT+F10 helt til du får opp et bilde som spør om du vil reformatere Hardisk C. Enkel og galant måte og reformatere på!

Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
Spartan EXR
Spartan EXR
Okei, trenger hjelp her...
Vifta til laptopen min, en Bi-Sonic vifte model "BS601305H-03" har blitt ødelagt, dermed blir laptopen overopphetet og skrur seg av. Den er 7cm den ene veien og 9cm den andre. Kan ikke finne den på noen engelske eller norkse nettsider, bare en nederlandsk en.
Er det noen andre vifter enn denne som vil passe?

Tusen, tusen takk på forhånd!!

Feet first into Hell! A.K.A Madz
Baardern
Baardern
Vurderer å kjøpe Blu-Ray-spiller, men har ikke så mye penger at det gjør noe. Jeg tenker å kjøpe meg Philips Blu-ray-spiller BDP3000, men jeg lurer på om det finnes noen farer ved å kjøpe Blu-Ray-spiller med tanke på om det kommer noe nytt og bedre, kommer jeg til å ha spilleren i flere år fremover uten at det kommer ett nytt og bedre format?

Jævelhøns
Cboy J-kins
Cboy J-kins
Raskt spørsmål, er dette videokortet bra?

Product Name Geforce 9600GS PCIE 2.0 768MB DDR2 2PORT DVI 580MHZ
Product Type Graphics Card
Product Series GeForce9
Package Type Retail
Memory Technology GDDR2 SDRAM
Standard Memory 768MB
Interfaces/Ports 2 x DVI

1 x TV Out
Processor Speed 580MHz
Maximum Resolution 2560 x 1600
Host Interface PCI Express 2.0 x16
Platform Support PC
API Support DirectX 10.1

OpenGL 2.1
Memory Speed 1000MHz

"Fuck you all" - Machine Head
Baardern
Baardern
Noen som har noen forslag til noen programmer eller noe annet som kan mute den forpulte reklamen på Spotify?

Jævelhøns
-sebastian-
-sebastian-
Siterer Cboy J-kins:
Raskt spørsmål, er dette videokortet bra?

Nei.

Kjøp deg et ATI 4850 eller noe om du ikke vil bruke så mye penger

All you touch and all you see / is all your life will ever be
Cboy J-kins
Cboy J-kins
Orker du å si hva som er dårlig med det? Har det i PC'en nå skjønner du.

Missing Avatar
Andreas-fox
Det er ikke direkte dårlig, det er mer midt på treet. Har det selv i PCen, det er ikke noe Crysis-på-fullt-kort, men det duger absolutt. Spillet blant annet Modern Warfare 2 og det ser jaggu meg ikke dårlig ut!

Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
Strategist
Strategist
Siterer Baardern:
Noen som har noen forslag til noen programmer eller noe annet som kan mute den forpulte reklamen på Spotify?
Abonnere?
Ellers så går de jo an å legge sangene inn på PCen og slippe å koble til Spotify.

••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Cboy J-kins
Cboy J-kins
Siterer Andreas-fox:
Det er ikke direkte dårlig, det er mer midt på treet. Har det selv i PCen, det er ikke noe Crysis-på-fullt-kort, men det duger absolutt. Spillet blant annet Modern Warfare 2 og det ser jaggu meg ikke dårlig ut!

Har alltid fundert over hvorfor PC'en ikke er så bra som jeg trodde den skulle være. Alltid trodd at problemet var skjermkortet, men neida. Irriterende.

-sebastian-
-sebastian-
Siterer Cboy J-kins:
Har alltid fundert over hvorfor PC'en ikke er så bra som jeg trodde den skulle være. Alltid trodd at problemet var skjermkortet, men neida. Irriterende.

Hva prøver du å spille? Hva er resten av PC-en din?

Cboy J-kins
Cboy J-kins
Prosessor Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz

Minne (RAM) 4,00 GB

Grafikk NVIDIA GeForce 9600 GS

Spillgrafikk 2175 Totalt tilgjengelig skjermminne (M

Primær harddisk 257GB ledig (454GB totalt)

Trenger du mer? Isåfall kan jeg laste ned Futuremark.

-sebastian-
-sebastian-
Nei, trenger ikke mer. Det er forresten helt klart skjermkortet som trekker ned når du spiller spill. Ingen tvil om det. Hva spiller du (eller vil spille)?

Cboy J-kins
Cboy J-kins
Jeg kan jo spille Left 4 Dead 2 nå, men da må jeg spille det med dårligere grafikk en konsollen sin versjon, noe som er litt nedtur.

Baardern
Baardern
Siterer Strategist:
Abonnere?
Ellers så går de jo an å legge sangene inn på PCen og slippe å koble til Spotify.

Jeg har ikke noen planer om å abonnere, men har hørt om programmer som automatisk muter reklamer. Det finnes også løsninger der man "lurer" Spotify til å tro at lyden ikke er av, dermed stopper ikke reklamen. Men jeg vet bare ikke hvordan.

Jævelhøns
Superdaniel
Superdaniel
Fikk en ny bærbar PC forrige lørdag. Når jeg ikke lader den, hakker både spill og musikk. Dette gjør at den ikke spesielt kan brukes til reising. Er det en måte å fikse dette på?

Strategist
Strategist
Siterer Superdaniel:
Fikk en ny bærbar PC forrige lørdag. Når jeg ikke lader den, hakker både spill og musikk. Dette gjør at den ikke spesielt kan brukes til reising. Er det en måte å fikse dette på?
Det skyldes at PCen er stilt inn på automatisk å sette ned ytelsen når den ikke er tilkoblet strøm. Dette for å forlenge batterilevetiden.

Lagt til 2009-12-11 20:30:
Jeg går utifra at du har Windows 7, så jeg vet ikke helt hvor du stiller det inn der, men om du tar en rask titt over menyene i kontrollpanel vil du sannsynligvis raskt finne et alternativ for strømalternativer.

••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Superdaniel
Superdaniel
Dataen står på høy batteriytelse, men det endrer tydeligvis ikke noe. Kan det ha noe med et dårlig batteri, eller er det mer avanserte innstillinger jeg må endre på?

Jeg har Windows 7, ja. En Acer Aspire 5739G.

Strategist
Strategist
Hmm. Nå sitter jeg med Asus og Vista. Jeg husker det var veldig lett å endre da jeg fikk min bærbare. Dessuten fikk jeg opp melding når jeg koblet fra strømmen om at nå gikk PCen over i strømsparing og det fantes en hurtigtast for å bla gjennom strøminstillingene.
Når jeg nå så etter det, fant jeg muligheten for å endre slikt ved å gå i kontrollpanel -> strømalternativer>planinstillinger>Endre avanserte strøminstillinger.
Vet ikke hvordan det er i Windows 7, men jeg tviler på at det kan være stort mer kronglete enn i Vista.

DoGRoG
DoGRoG
Hvordan "Logger" jeg meg inn på min IP Addresse på PC'en min? Og hvordan finner jeg ut hva IP Addressen min er? Er nødt til å åpne en "port" til Xbox Live, men får ikke gjort det

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!