Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Grafikk kort


Jeg har nettopp gått til innkjøp av Football Manager 2009. Den største forskjellen fra 08 var å kunne se kampene i 3D modus, istedenfor som små runde "dotter".
Etter lang tid, og mye problemer, fikk jeg innstalert spillet. Så startet jeg første kamp. 2D. Selfølgelig. Så gikk jeg på avanserte innstilinger, og der man kan velge å bytte mellom 2D og 3D, var det grått, altså jeg kunne ikke gjøre noe med det.

Etter å bla meg gjennom forum etter forum, innlegg etter innlegg på sigames.com og diverse, kom jeg til at det må være grafikk-kortet som er problemet.

Det som står under video card, på system requirements er som følger:
128 mb NVIDIA FX 5900 Ultra; Ati Radeon 9800; Intel 82951G/82910OGl or greater.

Jeg tror jeg har: NVIDIA GeForce Ti 4000. er dette for dårlig? Hvis jeg må ha nytt, hvor bra trenger jeg, og hvor mye koster det ca..? Noen som vet???
You'll never walk alone
  • 0
Hei

Kortet ditt er nok ikke sterkt nok. Kortet du har er fra GF4 serien. Du trenger minimum toppkortet fra GF5 serien.

Ti4000 er et AGP kort. Det eneste valget du har da er er ATi 3850.
Men det beste for deg er nok å bestille en ny pc med bedre deler på alle punkter.

Husk at dersom du oppgradere skjermkortet ditt så pass på at strømmforsyningen din er sterk nok.
Hvis du ikke har bytte strømforsyning siden pcen var ny så MÅ du gjøre det også. VIKTIG!

Lykke til

LL
  • 0
Bare vær forsiktig og ikke kjøp en dritt pc.. Usikker? sjekk Hardware.no forumet eller GR forumet. Right?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Bare vær forsiktig og ikke kjøp en dritt pc.. Usikker? sjekk Hardware.no forumet eller GR forumet. Right?


Enig.
Hardware, GR eller PcWorld
Både på forum og anbefaliger de gjør.

http://www.idg.no/kunnskapssenter/maskinvare/pcer/article6994.e
ce

http://www.hardware.no/anbefalinger/

LL
  • 0
Takk for hjelp
You'll never walk alone
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!