Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Importere skjerm. Noen som kan hjelpe?


Jeg har tenkt å kjøpe skjermen Gateway XHD3000. Den må jeg vel importere.
Toll og frakt blir neste 2000kr til sammen, så hadde vært kjekt med andre muligheter. Skal kanskje (veldig tvilsomt) på ferie i USA. Hvordan kan jeg kjøpe skjermen fra for eksempel Amazon når jeg ikke har en adresse eller bolig i USA?

Har hørt ekstremt mye bra om denne skjermen, men noen plasser skriver folk at de får mye problemer med denne skjermen. Jeg er veldig redd for at den ikke skal virke. Gateway betaler vel all frakt og toll hvis det er noe galt med skjermen?

Når det gjelder SD oppløsning er jeg litt usikker på om den har PAL. Vet dere noe?

Noen som har erfaringer, vet råd om dette eller har bedre løsninger?

Butikker som selger skjermen: http://gateway.links.channelintelligence.com/pages/cbl.asp?sSKU=
xhd3000&nRGID=1559


På forhånd, takk!
  • 0
Siterer saminnlogg:
Gateway betaler vel all frakt og toll hvis det er noe galt med skjermen?
Ikke toll i alle fall. Frakt varierer med selger. Det er alltid lurt å sjekke butikker nøye om de har skikkelige rettningslinjer for hvordan de behandler defekte produkter solgt til utlandet. Slikt pleier å stå på nettsiden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Var ikke så lett å finne ut enkelte ting. Regner med at Amazon er et bra valg av butikk?
  • 0
Amazon skal være ganske trygge ja.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ikke flere som har noe å komme med? Vurdere egentlig å kjøpe en annen skjerm eller bare vente litt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!