Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

problemer med custom spraysisteam spill


når jeg prøver å laste opp en egen sprayfil kommer det en melding som sier: kan ikke skrive sprayfil eller: kan ikke skrive sprayfil.det kan hende den gjeldende brukeren ikke har tillatelse. jeg har prøvd å kjøre spillet som administrator slik som en annen person sa men det funket ikke. har dere noen tips? har også prøvd å plasere bildene i materials mappen slik som noen guider har sagt.
vnb
  • 0
Sett steam over på engelsk, det pleier å hjelpe noe
Musikk > Film > Spill
  • 0
Mitt tips: få deg MAC. Vista har ingenting bra med seg. Har du derimot ingen planer om å skaffe deg en ny maskin, prøv dette: Gå in på MS Paint, lag et nytt ark, lim inn det bildet du vil ha som tag, og lagre det på din egen brukers bildemappe (dokumenter for XP). Pass også på at du har latt Steam få tilgang til maskinen igjennom brannmuren (hersjens mur, hindrer meg i å lage servere på Warcraft III). Håper det hjelper
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Siterer Dead Gamer:
Vista har ingenting bra med seg


/facepalm
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Citerer Dead Gamer:Vista har ingenting bra med seg

/facepalm


hva? Den har ikke det!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Siterer ulvemann43:
når jeg prøver å laste opp en egen sprayfil kommer det en melding som sier: kan ikke skrive sprayfil eller: kan ikke skrive sprayfil.det kan hende den gjeldende brukeren ikke har tillatelse. jeg har prøvd å kjøre spillet som administrator slik som en annen person sa men det funket ikke. har dere noen tips? har også prøvd å plasere bildene i materials mappen slik som noen guider har sagt.


Dette her virker ut som filformatet er BMP eller PNG. Tror det skal funke vis du endrer det til JPEG aka JPG. Det kan du gjøre via Paint, bare at du trykker på Save As eller Lagre som på norsk.

Trenger ikke å klage på MAC eller Vista eller XP her. Det er Steam det er noe problemer med ikke Vista.

Jeg har opplevd deg selv med XP så.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Andzel:
Citerer ulvemann43:når jeg prøver å laste opp en egen sprayfil kommer det en melding som sier: kan ikke skrive sprayfil eller: kan ikke skrive sprayfil.det kan hende den gjeldende brukeren ikke har tillatelse. jeg har prøvd å kjøre spillet som administrator slik som en annen person sa men det funket ikke. har dere noen tips? har også prøvd å plasere bildene i materials mappen slik som noen guider har sagt.

Dette her virker ut som filformatet er BMP eller PNG. Tror det skal funke vis du endrer det til JPEG aka JPG. Det kan du gjøre via Paint, bare at du trykker på Save As eller Lagre som på norsk.

Trenger ikke å klage på MAC eller Vista eller XP her. Det er Steam det er noe problemer med ikke Vista.

Jeg har opplevd deg selv med XP så.


Nåja, alt av WINDOWS man har flere brukere på kan det være problemer med. Men syns du burde prøve metoden min, den virket for meg ivertfall (bare ikke maskinen blokker Paint fra å åpne bildefilen)
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!