Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Internett explorer er kjapper enn FF,Op


Ja, den nye internett explorer 8 kom ut idag og den er kjapper enn Firefox, Opera også videre.

Tenkt dere at Microsoft har gjort noe bra!

For å innstallere denne så må du gå på denne linken:

http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx

Den er kjappere prøvde med FF også IE ved siden av hver andre og IE 8 vant hele tiden. Loadet nesten gamer.no med engang samme med GR.

Så prøv denne dere mister IE 7 men denne her har mye kult i seg. Prøv FØR dere sier noe!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Har holdt på å fikle litt med den idag siden den ble tilgjengelig. Den er absolutt bedre enn forventet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Har holdt på å fikle litt med den idag siden den ble tilgjengelig. Den er absolutt bedre enn forventet.


Den var mye mer bedre enn forventet her. Var nesten ikke til å tro hvor kjapp den var til å innstallere også. IE 7 tok jo år hundre.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Liker Firefox, holder meg nok til den som hovedbrowser; og har ie på siden .. for de sidene som ikke fungerer så bra med min firefox.
  • 0
Man mister vel ikke "Favorittene" om man instalerer denne? Har lite lyst til å finne alle sidene på nytt..
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Man mister vel ikke "Favorittene" om man instalerer denne? Har lite lyst til å finne alle sidene på nytt..


Nei, det gjorde ikke jeg.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
litt raskere enn Firefox...
har litt ustabilt nett om dagen så jeg får ikke prøvd det skikkelig ut
  • 0
Ganske rask på noen sider, men treg som en snegle på andre. Tror den loada i nesten 30 sek før hotmail kom opp.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Firefox og IE8 er like raske hos meg, men jeg foretrekker fremdeles Firefox fordi den kjører like bra selv om jeg har en haug med add-ons.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
IE taper hardt i brukervennlighet, så om den er 1 m/s raskere bryr det meg lite.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tror jeg aldri forlater firefox pga brukervennlighet... kommer en ny firefox snart som sikkert er raskere enn IE8 igjen... Holder ut!
Fabelaktig!
  • 0
Neisann, jeg holder meg til Chromer'n..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Jeg kjørte ti itavisen tester på linja mi med FF. Fikk et snitt på 5,5 mbit og var helt nede i 2,8 (skal ha 10 mbit)!! Like før jeg ringte nettleverandør, men teste i IE7 først. Der fikk jeg 12 mbit....... Snodig.. Men merker at IE/ er kjappere, men den henger seg jo så grasalt ofte.................!!

Lagt til 2009-03-22 20:24:
Har ikke teste IE8 enda
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
noe bra ifra microsoft ? tviler, etter Xbox360 har ikke jeg giddet å tenke på microsoft engang...


"If you do a major mistake once, you will for sure do it again..."
  • 0
Henger den like mye som IE7?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Siterer Andzel:
Tenkt dere at Microsoft har gjort noe bra!

Duh... Microsoft har gjort utrolig mye bra oppigjennom, det blir av en eller annen grunn bare ikke verdsatt...
  • 0
Det som virkelig er morsomt her er at det er Microsoft selv som sier at IE er kjappest All min utdanning innen kilde kritikk sier at de ikke er en sikker kilde.
I artikkelen til VG så står det faktisk at det er MS selv som sa det. I en artikkel skrevet senere på dagen så sto det at Chrome var raskest.

Chrome var forøvrig den eneste nettleseren som ikke ble hacket i konkurransen også. Så det er den som er tryggest å bruke.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Når det gjelder VG så har de fått de to aktuelle artiklene fra to forskjellige redaksjoner ettersom de samarbeider med IDG Magazines med de underlagte redaksjonene til Computerworld og PC World, det forklarer selvmotsigelsene. Det er forsåvidt greit da VGs egenproduserte teknologiartikler holder heller laber kvalitet.
Jeg har lest tester (uavhengige) på internett der IE8 faktisk ble kåret til den raskeste. Så det er ikke bare Microsoft som sier dette. De fleste testene konkluderer dog med at IE8 er den tregeste.
Å ta de første testene, rett etter en release av en ny nettleser, for god fisk lønner seg sjelden. Jeg husker godt at jeg stusset litt over alle de overøsende sekseranmeldelsene som kom av Chrome-betaen samme dag som den først dukket opp. Og rett nok, dagen etter skrek overskriftene, rett ved sidenav testoverskriftene, om endeløse mengder sikkerhetshull i Chrome. Det var ironisk å se lovprisende overskrifter og advarende overskrifter om nøyaktig det samme produktet rett ved sidenav hverandre.

Men det var positivt overraskende at Chrome nå kom så godt ut av det på Pwn2own. Sterkt gjort av en beta.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Holder meg mest til Opera. Men enkelte sider må jeg åpne i Explorer, som gametrailers.com. Får ikke sett videoene i Opera. Noen som veit om det kan fikses?
  • 0
Siterer Strategist:
Men det var positivt overraskende at Chrome nå kom så godt ut av det på Pwn2own. Sterkt gjort av en beta.

Alle Google produkter er i beta Tviler på at Chrome noen gang kommer ut av den.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Alle Google produkter er i beta Tviler på at Chrome noen gang kommer ut av den.
I know. Men likevel. IE8 var vel i beta nesten like lenge som det Google Chrome har vært nå (?). Men det virker nesten som om Google bruker Beta-tagen som en ansvarsfraskrivelse.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kommer nok til å sjekke ut IE8 etterhvert men når veit jeg ikke enda Vil se litt mer hva andre synes først
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Laster ned nå. Lurer på om denne kan erstatte Opera?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer Kronoz:
Alle Google produkter er i beta Tviler på at Chrome noen gang kommer ut av den.
I know. Men likevel. IE8 var vel i beta nesten like lenge som det Google Chrome har vært nå (?). Men det virker nesten som om Google bruker Beta-tagen som en ansvarsfraskrivelse.

Google har en sånn rar policy om at de skal beholde beta-tagen helt til produktet blir erstattet av en ny versjon, siden det hele tiden kommer oppdateringer uansett... Så det er vel egentlig ikke beta lenger, ihvertfall ikke i den grad man regner BETA som en ufullstendig versjon.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!