Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Ny Pc


Hei Community!:]

Eg har tenkt og bygge meg en pc, eg har 20 tusen kr til bruk. Eg jobber ganske mye med animering og modelering, Så den må vere veldig kraftig og ganske bra graphics card. Den skal og klare Heavy games. Eg har aldri vert med på og bygge en pc før, skal få hjelp av onkelen min. Men det er Delene eg trenger, eg har et fet kabinett. kan dere komme med en liste av deler som eg trenger?

Takk skal dere ha GC:]
  • 0
Spør Pondus81 her på forumet, han kan dette, gud over pc'ene , han har hjulpet meg dritt mange ganger.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Det hadde hjulpet om vi visste hvilket kabinett du har.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Eg trenger vist nytt kabinett, trodde kabinettet var i boks men ser vist ut til at broren min hadde tatt det. Kan dere ta med et bra kabinett i listen?
  • 0
Hei!

Får selv monsteret mitt senere i dag fra Amentio, kunne kanskje vært noe for deg. Sleng på en fet 24" (Samsung T240?), bra tastatur og mus + musematte, og kanskje noen høytalere. Specs:

- Antec 1200
- Corsair HX1000w
- Asus P6T Deluxe v2
- Core i7 920 @ 2,66 Ghz
- Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB
- Asus GTX 285 (SLI?)
- Samsung 750 GB Spinpoint F1
- DVD Brenner, Sony NEC
- Noctua NH-U12P SE1366
- Windows Vista Home Premium 64-bit

Utenom dette har jeg selv fra før en HP w2408h, Logitech G9, Razer Lycosa Mirror og en steelseries musematte. Skal kjøpe høytalere om ikke så altfor lenge. Kanskje i morgen. Da blir det enten Z-2300 eller Z10, begge fra Logitech.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hvis man skal bygge PC kan man bruke netshop, mye bra der.
  • 0
hva med et ati radeon HD4870x2 istedet for gtx 285? da får du 2 prosessorer i skjermkortet
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Vist dere har vert borti 3Ds max og Adobe after effects vet dere at mye av tiden går til Rendring. Så Heftige saker må det vere
  • 0
skjønner den, sitter selv på en elendig bærbar så 3d modellering og animasjon kan bli utrolig slitsomt
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
hva med et ati radeon HD4870x2 istedet for gtx 285? da får du 2 prosessorer i skjermkortet


Ja, det er ingen dum idé. Så koster jo GTX 285 bare 2800 kroner nå, og takler alle spill på max uansett.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Ser veldig bra ut julekake. En ting er at den musa er veldig lett. Bare så du er klar over det
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
<quote author="julekake">Jeg bygde meg ny PC idag. Sånn ser den ut nå: http://prisguide.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=9780
8

Den er ikke ferdig er ikke helt sikker om den skal være sånn.</quote

du kunne ha spandert på deg et HD4850x2 for noen ekstra hundrelapper mye bedre enn HD4870. du kunne også kanskje ha valgt HD4890 istedet også
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Tror jeg lager et topic der jeg kan få hjelp til å bygge PC.
  • 0
Vi har ærlig talt et sticky topic om dette allerede: http://gamereactor.no/forum/?forum=10&thread=8657&page=37&l
ast=2009-05-05+21%3A46%3A56


Det hadde vært fint om folk brukte den.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!