Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Alienware VS Deg


Jeg har en bekjent som mener at det er myyyyye bedre og billigere å bygge egen pc enn å kjøpe Alienware.

Stemmer dette?

Ville du klart å bygge en pc som var minst like kraftig som en av alienwares maskiner og alikevel vært betydelig billigere?

Legg gjerne ved regnestykke I dare ya
Kvinner trenger en grunn til å ha sex,menn trenger bare et sted...
  • 0
Ja det hadde man klart ganske så enkelt. Fordi de legger på par tusen for arbeidet, og så en del på prisen av kabinettet. Så vil ikke tro det skulle være et altfor stort problem og bygge noe like kraftig som Alienware for en mindre penge
  • 0
Hvorfor er da alienware beryktet som en av de mest sinnsyke gamingpcene?

eller er det så at de er berykta mest pga kabinett?
Kvinner trenger en grunn til å ha sex,menn trenger bare et sted...
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hørt at alienware er veldig overpriset, men jeg aner ikke hvordan å bygge en maskin selv. Er det enkelt å lære seg? Hvordan er er garantien hvis man bygger en egen PC? Mulig jeg går for en Alienware Aurora etter konfirmasjonen, men hadde jo vært best å spare litt penger.
Riddle me this
  • 0
Siterer Bayne:
vorfor er da alienware beryktet som en av de mest sinnsyke gamingpcene?


de mest sinnsyke FERDIGBYGDE gaming-pcene ja... uansett trur jeg en ferdigbygd iMac Pro meddet beste Aplle tilbyr av utstyr topper det beste av alienware. de koster ihvertfall et par hundre tusen sist jeg sjekka.

bygde en pc for et par år sia, kosta omkring 25 000 trur jeg, og den toppa de beste gamingpcene på den tia ganske bra på både pris og ytelse...
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Hørt at alienware er veldig overpriset, men jeg aner ikke hvordan å bygge en maskin selv. Er det enkelt å lære seg? Hvordan er er garantien hvis man bygger en egen PC? Mulig jeg går for en Alienware Aurora etter konfirmasjonen, men hadde jo vært best å spare litt penger.


Jepp Alienware er veldig overpriset. Det er fordi de legger på så mye ekstra kostnader når de selger dem. Greit de bygger og selger, men komponentene koster bare en viss pris, og jobben å bygge en pc tar ikke lange tiden. Alienware dyrt leketøy, og du kan få samme ytelsen for langt mindre penger hvis du bygger selv
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!