Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Søker råd angående Mafia II


Jeg vurderer sterkt å forhåndsbestille Mafia II etter å ha blitt hekta på demoen. Spillet skal være på PC, men siden jeg bruker laptopen min til gaming er jeg usikker på om spillet vil kjøre sånn som det gjorde under demoen. Med de innstillingene jeg var fornøyd med viste benchmarken et gjennomsnitt på rundt 20 FPS. Men etter grufulle ytelsesresultater med GTA IV er jeg litt bekymra for dette med store sandkassespill. Just Cause 2 (som er gigantisk) kjører greit nok, men det er ingen storby som GTA og Mafia.

Så spørsmålet mitt er: vil fullversjonen av Mafia II kjøre like greit som demoen gjorde?

Specs(bare kopiert fra HP-sida):
Microprocessor - 2 GHz Intel Core 2 Duo Processor P7350
Microprocessor Cache - 3 MB Level 2 cache
Memory - 4096 (2 x 2048 MB )
Memory Max - Up to 8 GB
Video Graphics - ATI Mobility Radeon HD 4650
Video Memory - Up to 2815 MB (1 GB dedicated)
Hard Drive - 500 GB (5400 rpm)
Multimedia Drive - Lightscribe Super Multi DVD Writer (+/-R +/-RW) with Double Layer support
Display - 17.3" Diagonal HD+ High-Definition HP LED BrightView Widescreen Display (1600 x 900)
Sound - Altec Lansing speakers with integrated sub-woofer
3D Sound Blaster Pro compatible sound 16 bit integrated
Power - 90 W AC Power Adapter
8-cell Lithium-Ion (Li-Ion) battery
And now for something completely different:
  • 0
Jeg har nesten det samme som deg bare du har bedre.
Og det vill sikkkert gå viss det gikk bra på demoen ;).
  • 0
Du har nok rett. I så fall er det bare å skru ned innatillingene et par hakk, for nå står alt på fullt unntatt anti-aliasing og physx. Så man kan si jeg presser'n til det ytterste x)
And now for something completely different:
  • 0
Det funker fett på min full sjermoppløsning og meium grafikk x).
  • 0
Hadde heller skrudd litt ned på noen av de grafiske detaljene og skrudd på AA.
  • 0
ja når du sier det så er det kanskje lurt.. Har merka at ting som "fader" i horisonten har en tendens til å se ut som bare skurr. Men jeg satser på å forhåndsbestille jeg. Takk for tips
And now for something completely different:
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!