Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Gamingmus!


Skal investere noen kroner i en ny mus, så tenkte jeg at kanskje noen av dere har sett noe snadder i det siste?

Krav:

-Mellom 0,- og 700,-
-Trådløs
-Knapper som jeg kan programmere selv
-Komfortabel for lange lan partyer.

Håper på svar, og på forhånd takk.
PS3 kommer for å ta deg, Bill Gates.
  • 0
Trådløs mus blir aldri en skikkelig gaming mus. Vil anbefale Razer Copperhead, men den er ikke trådløs.
In all modesty, i'd like to be called the EMPEROR!
  • 0
Ser ut som om jeg må fikse opp spaghettien bak pc'en da, og skaffe meg et kobberhue.
PS3 kommer for å ta deg, Bill Gates.
  • 0
  • Fili
  • Fili
JEg kjøpte meg nettop logitech G5 gamingmus for 600kr. Beste kjøpet jeg har gjort siden pc'en. Drit i trådløs, det suger uansett. Gå for G5, ikke kjøp Razer copperhead, etter et år klikker den helt. Kjenner en som har den, han hater den nå. Logitech passer uansett mye bedre i hånden.

Vil anbefale deg sterkt til å kjøpe denne med tråd, men hvis du absolutt skal
kjøpe trådløs kan du sjekke ut logitech G7

Men jeg anbefaler deg på det aller aller sterkeste kjøp G5!!

http://www.com-tra.de/img/p/06806_o.jpg

se hvor sjef den ser ut da!

får den for 600 på siba i butikken og for 500 i nettbutikken til siba.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Da står det mellom kopperhuet og g5. Tror jeg venter litt og ser hvilken modell som banker livskiten av den andre ifølge dere.
PS3 kommer for å ta deg, Bill Gates.
  • 0
velg den du syntes sitter best i hånden
Laos
  • 0
  • Fili
  • Fili
Det MÅ bli G5, prøv den, stikk til en butikk, eller en venn som har den og prøv.

Jeg har prøvd copperhead og den sitter ikke bra i hånden, G5 derimot føles som den er "Custom made" for hånda di.

Her er ne konklusjon fra en taest av hardware (her skal det drives kampanje ) :

http://www.hardware.no/tester/input/logitech_g5/19744/8

Eneste mulige grunnen til at du ikke bør kjøpe denne musen er hvis du er venstrehendt. Ellers så ser jeg ingen bedre alatarnativer.

Enda et argument :

Jeg har hørt mye bra om Copperhead, men jeg har hørt MYE drit om den også. Men... jeg har aldri hørt om noen som snakker drit om logitech G5, bare positive tilbakemeldinger, det er vel det beste argumentet jeg kan komme med.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Det er jo smak og behag da.. Selv syns jeg logitech-musene er ubehagelige klumpete og store. Selv har jeg en Razer diamondback, den er fantastisk å holde i og jeg elsker den. Copperhead er nesten helt lik, men mykere og mer behagelig.

Her er forsovet hardware.no sin anmeldelse: http://www.hardware.no/tester/input/razer_copperhead/24355/7

Jeg syns også at habu så ut som en veldig god mus.

Siterer Fili:
ikke kjøp Razer copperhead, etter et år klikker den helt. Kjenner en som har den, han hater den nå.


Ettersom at copperhead kom ut i mars i år tviler jeg på at kompisen din faktisk har en copperhead men derimot en diamondback som jeg må innrømme at også jeg har hatt problmer med. Men flere av disse problemene er fikset på copperhead.
In all modesty, i'd like to be called the EMPEROR!
  • 0
trådløs? hah! en god gamemus kan ikke være trådløs. kjøp Razer Copperhead! den er en jævel!
menomg
  • 0
Æsj, dette blir vanskelig..Tror jeg tar den billigste Skal jo tross alt bygge ny pc for 14.000,- og da gjelder det å skrape sammen og pantsette alt jeg finner.
PS3 kommer for å ta deg, Bill Gates.
  • 0
  • Fili
  • Fili
hmm...kan godt være han har en diamond back, men jaja, jeg bøyer meg i støvet hvis opplysningen min er feil

Men jeg fortsetter alikevel å anbefale logitech
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Har mx518 og er veldig fornøyd Razer eller Logitech er smak og behag
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Henger meg på den trådlås er for folk som liker å ha ting i lomma bølgen, kjøp en Razer! <3
  • 0
MX518 eller Razer
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Dette blir vanskeligere og vanskeligere...
PS3 kommer for å ta deg, Bill Gates.
  • 0
jeg har en logitech veldig go gaming mus anbefales.
Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
  • 0
Enig, skal du ha gaming- mus unngår du trådløst.

Kjøp MX518, bedre mus har jeg aldri prøvd til gaming
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Gå for G5, du kommer aldri til å angre! Og det er bare noen hundrelapper forskjell på prisen, så hvis du først skal legge ut 14.000 til pc, tror jeg ikke at de hundrelappene gjør noe .. Gå for G5 !
Veni vidi vici
  • 0
Trur MX518 er billigere enn de andre... Har den selv og den funker bra.
...So Heres A Resignation From Me...
  • 0
har prøvd g5 hos en kompis nå, og faen den va deilig!
PS3 kommer for å ta deg, Bill Gates.
  • 0
Kjøpte Mx518 når den kom ut og vil aldri skifte til en ny gaming mus, den er knall bra til mitt bruk i alle fall
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0
hører på alle som sa g5, så jeg ønsker meg den til jul
Why care when you have the option not to?
  • 0
logitech g5 er den beste musa! du kommer ikke til og angre på det asså! har den selv før hadde jeg mx510 har og prøvd mx518 og mx1000 men de holder ikke målet til g5 den er så fin og god og grei

ja jeg er stolt over og ha den en drøm og game me! MÅ KJØPES!

jeg har g5 og alle de tyngste loddene i musa og det funker fint har sensen (løpemannen^^) på musa i midten for jeg liker at det er litt i mellom
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!