Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Kjøp av smarttelefon


I utgangspunktet skulle vel Froyo bringe muligheten til å installere apps på minnekort?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Ine:
Har ikke den Android 1.5? Ikke at jeg har noe peiling, men 2.2 er vel nyeste versjon?


Nei, den er oppdatert. Har den selv!
  • 0
Whops, retter på deg selv der, det gikk visst smertefritt! Nå ligger alle applikasjonen jeg fikk over på SD-kortet!
  • 0
Strategist: WP7 har app-store, eller Marketplace som de selv kaller den, åpen i Norge. Men det er bare rundt 5000 apps der, så de ligger fortsatt godt bak Android og iOS.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Vurderer å kjøpe Nokia N8, eller eventuelt C7. Noen som har noen erfaringer om disse?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Vurderer å kjøpe Nokia N8, eller eventuelt C7
Vil du virkelig anskaffe en symbian mobil nå?
why so serious?
  • 0
Siterer Vegard Mowinckel:
Citerer Grallen:Vurderer å kjøpe Nokia N8, eller eventuelt C7 Vil du virkelig anskaffe en symbian mobil nå?


Når jeg skrev dette, visste ingen om samarbeidet mellom Nokia og Microsoft.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nokia N8 er en god mobiltelefon da. Den har kjempegod lyd og et godt kamera. Smarttelefon-funksjonaliteten og internett-tjenestene er derimot så som så: http://www.gamereactor.no/hardware/123324/Test%3A+Nokia+N8
/
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har selv en Desire HD, liker den svært godt. Eneste er at batteriet ikke er til å hoppe i taket av, men det får gå. Må lades hver natt ja.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Har en iPhone 3GS og liker den utrolig godt. Den har alt for min de, kunne kanskje trengt Flash støtte. Ellers blir den neste telefonen enten en mobil i Desire familien eller iPhone. Men kommer jo an på hva du vil ha.
  • 0
Personlig venter jeg på iPhone 5, som jeg garantert skal ha.

Akkurat nå har jeg en Samsung Galaxy S, som forsåvidt er en fantastisk telefon. Men likevel foretrekker jeg iPhone fremover pga suverene App Store samt god integrasjon med min Macbook Pro og kommende iPad2
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Jeg for min del venter på at Windows Phone 7 skal bli ferdig. Har en gammel HTC Touch Pro nå som begynner å bli rimelig treg. Men det mest innbydende OSet på markedet visuelt, og det som ser ut til å svare mest til mine ønsker er Windows Phone 7.
Jeg er ganske fornøyd med funksjonaliteten i Windows Mobile 6.1 selv om det er tregt, lite fingervennlig og nå rimelig utdatert.

Jeg er frelst for telefoner med fysisk tastatur, og til nå har fysiske tastaturer på Android-telefoner vært skuffende.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen her som har erfaringer med Huawei U8800?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Noen her som har erfaringer med Huawei U8800?


Tror faren min har den. Den er veldig bra i forhold til prisen.

Jeg vurderer å anskaffe meg en LG Optimus 2x (990), men har hørt noen dårlige ord om LG. Noen som har erfaring med LG?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Jeg vurderer å anskaffe meg en LG Optimus 2x (990), men har hørt noen dårlige ord om LG. Noen som har erfaring med LG?
LG Mobil slet skikkelig i fjor på mange områder, men et stort lyspunkt for dem var LG Optimus One. Det er en bra telefon. Jeg har også fingret litt med LG Optimus 2X som virket ganske bra. De har samlet seg og ser ut til å gjøre det vesentlig bedre i år. Det er ingenting i veien med LG som merke, men de havnet bakpå på alle fronter i mobilverden i fjor fordi de var for sene med gode oppdateringer. Når virker de å være back on track. Forhåpentligvis.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg fikk skrekken for Windows Mobile etter HTC Diamond, det er like stabilt som Windows Vista på en dårlig dag. Hvis WP7 er bedre så kanskje jeg skal vurdere det til min neste telefon, men foreløpig funker iPhone 3GS fint for meg, spesielt når den er jailbreaket. Ellers så tror jeg HTC har de beste Android-telefonene på markedet med sitt Sense. Sony Ericsson må skjerpe seg med oppdateringer eller så mister de kunder.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Jeg er veldig interessert i Windows Phone 7 og følger det tett om alt av nyheter og slikt. HTC 7 Pro ser ut som min drømmetelefon. Men enn så lenge er Windows Phone 7 uferdig og lite aktuelt. Når Microsoft har oppdatert det opp til standard så kan vi snakke. Windows Mobile 6.1 er fremdeles det smarteste mobil-OSet og jeg vender stadig med fornøyelse tilbake til min HTC Touch Pro. Dessverre er det knotete, usigelig tregt i forhold til dagens telefoner, samt at Android og IOS er betraktelig mer finger- og brukervennlig. Forhåpentligvis kan WP7 rette på det. Det er iallefall stilig med innovativ layout som skiller seg fra konkurransen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Tror faren min har den. Den er veldig bra i forhold til prisen.


Good. Tror nok jeg skal kjøpe den snart

Siterer RockFuzzEleven:
Jeg vurderer å anskaffe meg en LG Optimus 2x (990), men har hørt noen dårlige ord om LG. Noen som har erfaring med LG?


En kamerat har akkurat kjøpt den. Awesome mobil!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Citerer RockFuzzEleven:
Tror faren min har den. Den er veldig bra i forhold til prisen.


Good. Tror nok jeg skal kjøpe den snart

Citerer RockFuzzEleven:
Jeg vurderer å anskaffe meg en LG Optimus 2x (990), men har hørt noen dårlige ord om LG. Noen som har erfaring med LG?


En kamerat har akkurat kjøpt den. Awesome mobil!


Hvis jeg kjøper den, blir det den første mobilen jeg har brukt over 1000 spenn på

Håper det er verdt det. Jeg har en liten tendens til å ødelegge slike ting, men siden jeg skal betale selv, vil jeg nok passe litt ekstra godt på den.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe xperia play telefonen, men så oppdaget jeg prisen på 5k... Eneste sjanse for at jeg kommer til å få denne nå er hvis jeg skulle være så heldig å vinne telefonen på spill.no, men det er lite sannsynlig.
Naughty dog
  • 0
Siterer yong boy:
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe xperia play telefonen, men så oppdaget jeg prisen på 5k... Eneste sjanse for at jeg kommer til å få denne nå er hvis jeg skulle være så heldig å vinne telefonen på spill.no, men det er lite sannsynlig.


LG Optimus 2X koster en del mindre. 4150kr uten abonnent.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Skal kjøpe en ny mobil om sånn 6+ måneder, vet det er lenge til, men har allerede nå begynt å sjekke ut mobiler. Akkurat nå venter jeg spent på neste iPhone og en ny HTC Desire modell. Har øynene mine på en ny iPhone, mest pga. alt jeg har kjøpt på AppStore og at iPhone har alt jeg trenger.

Hadde det ikke vært for at GR gav Xperia Play kun 6/10 i sin anmeldelse hadde jeg også tatt den mobilen med i vurderingen min.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Har bestemt meg for å kjøpe iPhone 4, mest på grunn av Apple Store, really. Problemet nå ligger i at jeg ikke har peiling på det å faktisk kjøpe en mobil. Knappe fem laken for en 16gb på AppleStore virker ikke gærent, men hvordan er det å få tak i simkort, og slikt? Tenkte å kjøpe uten abonnement, men aner ikke hvordan slikt fungerer.
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Har bestemt meg for å kjøpe iPhone 4, mest på grunn av Apple Store, really. Problemet nå ligger i at jeg ikke har peiling på det å faktisk kjøpe en mobil. Knappe fem laken for en 16gb på AppleStore virker ikke gærent, men hvordan er det å få tak i simkort, og slikt? Tenkte å kjøpe uten abonnement, men aner ikke hvordan slikt fungerer.


16 GB er iallfall mye. Hadde for en stund side 100+ apps på min iPhone 32 GB og hadde igjen 21 GB. Men en iPhone 4 er et godt kjøp. Som sagt gleder jeg meg sykt til iPhone 5 eller hva den blir å hete.
  • 0
Siterer Ine:
Har bestemt meg for å kjøpe iPhone 4, mest på grunn av Apple Store, really. Problemet nå ligger i at jeg ikke har peiling på det å faktisk kjøpe en mobil. Knappe fem laken for en 16gb på AppleStore virker ikke gærent, men hvordan er det å få tak i simkort, og slikt? Tenkte å kjøpe uten abonnement, men aner ikke hvordan slikt fungerer.


Bah! Sjekket ut dette akkurat selv, men når den kom, så var det jo billigere å reise til London bare for å kjøpe en iPhone 4. Med tur/retur til under 800 spenn på samme dag for eks, så sparte man fortsatt 1.000 eller noe. Men sammenlignet nettopp prisene igjen, og da ble det egentlig det samma.

Hvis du kjøper uten abonnement, så går du inn på Ludomobil.no og bestiller deg Terningkast 6 eller på Djuice.no for Simply (avhengig av forbruk) Det skal lønne seg å kjøpe uten abonnement og selv velge etter ditt eget behov. Spørs om du burde vente litt, for å se om det kommer noe info on iPhone 5 før sommeren, så koster den nok ikke mer enn 6 "laken" når den nye kommer. (Scratch det siste. Sjekket dette også, og det kan komme en event til sommeren, hvor de bare sier hvordan den ser ut, og så slipper den mot vinteren eller noe, i don't know)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!