Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Xbox 360, PS3 eller Wii?


Her åpner jeg for en debatt om hva man bør ha... Sony PS3, Xbox 360 eller Nintendo Wii? Vil ha saklige svar der man gir gode grunner for at den ene konsollen er bedre enn den andre!
Man trenger ikke bare å si positive ting om den ene konsollen.. Si hva som er de dårlige sidene og ta gjerne med hva du liker med den andre!

Kjør debatt!


Jeg kan begynne.. Jeg har hatt både 360 og PS3.. Er mest fornøyd med PS3 av disse grunnene : Mindre viftestøy, bedre vibrasjons-system på kontrollene (om man har dualshock), gratis online gaming, trådløs online gaming, diverse spill som bare finnes til PS3 og at man har mye bedre DVD kvalitet!

Jeg liker Xbox sine kontroller, bedre online butikk og at de har Halo.

Liker Zelda og Mario fra Wii. Har ikke konsollen selv så jeg skal ikke utale meg mer enn det ;)
MrWalker
  • 0
Har både 360, Wii og PS3. Spiller mest på 360 fordi det var den konsollen jeg fikk først, har flest venner der og halvparten av favorittspilla mine er ekslusive på den konsollen. Wiien har mange gode spill, digger zelda og mario, men den samler støv fordi jeg er drittlei av å veive. PS3en blir mye brukt, liker veldig godt mange av ekslusivene. Tenker den tar over for xboxen fra og med LBP 2 releasen


Til folk som er i tvil om hva de skal velge: Velg det som flest av vennene deres har, så blir dere uansett fornøyd, og PS3 og 360 er faktisk såpass like at jeg det holder lenge med en av dem
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
xbox 360: Viftestøy er vel kanskje ikke nå lengre siden man antagelig vil kjøpe xbox 360 slim. Jeg har hatt både Vanlig 360 og har en slim nå og forskjellen er stor. Veldig lite viftestøy på slim'en og hvis man legger spillet inn på harddisken er det ikke noe støy som er verdt å bry seg om. Syns kontrollen til xbox 360 ligger bedre i hånda enn ps3, men det er nok en vanesak. Trådløst nett er det også innebygd i Slim. En "negativ" ting er jo at man må betale for å spille online, men jeg tror at man får det tilbake gjennom kvaliteten på Live.

Sorry for at jeg ikke nevner de andre konsollene så mye, men har ikke så mye erfaring med de.

Men som BlueDaf sier, velg det de fleste venna dine har For det morsomste er uansett å spille med de
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!