Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Hardware-tråden [chat]

Jeg tenkte at min neste gaming rig skulle ha triple monitor (3d gaming). Noen som har noen erfaringer med dette? Kommer til å kjøpe et hovedkort som støtter 2 pci express 16. Tenkte meg to radeon 7970. Noen som har noe peiling på dette? Hovedkortet må være atx og hvordan er det da jeg setter opp det? Blir det da et av kortene går til skjermen foran og det siste til de to på siden?

Takker for svar
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Nvidia har sykt bra 3d skjermkort!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Folkens, jeg har et lite problem med Word på skole pcen!
http://bildr.no/view/1075454
Dette kommer opp. Kan ikke ha mellomrom og et symbol dukker alltid opp!
Noen som har vært borti noe slikt før eller vet hvordan det forandres igjen?

Har ikke peiling om det er en slags hurtigtast på word for det, men ettersom jeg vet åpnet jeg bare en word fil på Itslearning og plutselig kom det på alle word filer.
Dette skjer kun på word ikke OneNote og andre.
Ich bin in need for help.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
! Jeg husker det problemet når jeg gikk på barneskolen en gang i tiden. tror du trykker på en knapp som ligner på det ikonet som kommer når du trykker enter.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Folkens, jeg har et lite problem med Word på skole pcen!
http://bildr.no/view/1075454
Dette kommer opp. Kan ikke ha mellomrom og et symbol dukker alltid opp!
Noen som har vært borti noe slikt før eller vet hvordan det forandres igjen?

Prøv å gå til "Vis"-menyen og huk av kontrolltegn.
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!